۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85237793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری آستارا مقابل تیم فوتبال مس سونگون شکست خورد

آستارا- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری آستارا در چارچوب دوره بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در خانه خود برابر تیم فوتبال مس سونگون ورزقان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا شامگاه یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول در ورزشگاه وحدت با حضور تماشاگران آستارایی میزبان تیم فوتبال مس سونگون ورزقان بود که در نهایت این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان پایان یافت.

نماینده آستارا که با تصمیم وحید بیاتلو در این دیدار با ترکیب یوسف بهزادی، امیرسام نصیری، علی مغنمیان، امیررضا افسرده، رضا صدری، عرفان گلشنی، مجید تاجیک، حمید طاهری‌فرد، شاهین مجیدی، رامین دهقانی و سهیل پوربخش پا به میدان گذاشته بود، نیمه نخست از گلزنی بازماند.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان نیز که وحید شیخ ویسی، میرمهدی قریشی، میثم جودکی، علی پورمحمد، محمدرضا عیسی‌زاده، حسین فلاحیان، میثم نامور، مهدی نجفی، بهزاد نوروزی، فردین عابدینی و محمدطاهر امینی را در ترکیب خود داشت، در این دیدار دست بسته نبود و حمله‌های متعددی را روی دروازه میزبان خود انجام داد اما ۴۵ دقیقه نخست به نتیجه نرسید.

۲ تیم امشب نمایش به نسبت جذاب و تماشاگرپسندی را در برابر دیدگان تماشاگران به نمایش گذاشتند، به طوری که حضور چند بازیکن خوش تکنیک در زمین بارها و بارها تماشاگران را به وجد آورد و چند ضربه‌ بازیکنان پیش‌تاخته شهرداری با تیرک‌های عمودی و افقی دروازه برخورد داشت و حاضران در ورزشگاه را نیم‌خیز کرد.

شانس اما در این دیدار نیز با آستارایی‌ها یار نبود و در حدود دقیقه ۷۰، مس سونگون با شوت "علی پورمحمد" تک گل این دیدار را به ثمر رساند؛ در ادامه نیز همه تلاش‌ها به درب بسته خورد تا تیم فوتبال شهرداری سومین باخت خود را در رقابت‌های این فصل تجربه کند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا بدون احتساب نتیجه سایر دیدارها در حال حاضر با یک مساوی و سه باخت، سه گل خورده و بدون گل زده در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

۱۸ تیم در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و سوم را برای سال ۱۴۰۳ کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha