۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85237780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق مسلح و غیربومی موتورسیکلت در دزفول دستگیر شد

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سارق مسلح، سابقه دار و غیربومی موتورسیکلت با کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح اله گراوندی" یکشنبه شب در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و روش‌های فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه سارق مسلح در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، وی را در مخفیگاهش در یکی از شهرهای همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ضمن اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری آلات سرقت از مخفیگاه متهم، گفت: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس، متهم به پنج فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به سوابق کیفری متهم افزود: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و از آن طریق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha