جانبازان گنجینه ای بزرگ برای تبیین ارزش های دفاع مقدس هستند

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جانبازان گنجینه ای بزرگ برای تبیین و انتقال ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام" اله نور کریمی تبار" شامگاه شنبه همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) به همراه مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران با حضور در منزل جانبازان سرافراز "یدالله مظلومی"، "عباداله کهزادی" و "علی اصغر سروری" با خانواده این عزیزان دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه ایلام در این دیدارها با بیان اینکه شهدا و جانبازان در دفاع مقدس صحنه های بی نظیری را از شجاعت و غیرت به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: امروز جامعه ما بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد که با این رشادت ها و دلاور مردی ها در صحنه های مختلف نبرد با دشمن بعثی در طول دوران دفاع مقدس آشنا شده و از این ارزش ها صیانت کرد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان، شهدا و جانبازان ما در دوران سخت دفاع مقدس، با نیروی ایمان و اراده از این میدان بزرگ سرافراز بیرون آمدند، ابراز کرد: شهیدان و جانبازان و ازادگان تا همیشه سند افتخار این ملت و کشور باقی خواهند ماند.

جانبازان گنجینه ای بزرگ برای تبیین ارزش های دفاع مقدس هستند

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: راه و منش شهدا راه عزت و سرافرازی است و وظیفه امروز ما تلاش برای حفظ آرمان های شهدا و قرار گرفتن در مسیر نورانی آنهاست که امیدواریم مسئولان با خدمت صادقانه به مردم رضایت شهدا را به دست بیاورند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: جانبازان که دفاع مقدس را درک کرده اند و همچنین خانواده های شهدا، گنجینه ای ارزشمند برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس هستند که امیدواریم قدر این یادگاران شهدا را بدانیم و از ظرفیت آنها در نشر و انتقال ارزشهای دفاع مقدس و سیره عملی شهدا به نسل‌های امروز و فردا بکوشیم.

به گزارش ایرنا، در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن شنیدن خاطرات جانبازان و دغدغه های خانواده آنان، در پایان نیز از جانبازان سرافراز "یدالله مظلومی"، "عباداله کهزادی" و "علی اصغر سروری" با اهدای لوح تجلیل کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha