جاور: با همین فرمان تا کسب سهمیه المپیک پیش می‌رویم

هانگژو- ایرنا- ملی‌پوش پرافتخار قایقرانی ایران، گفت: خوشحالم با کسب مدال در هانگژو موجب شادی مردم شدیم و با همین فرمان تا کسب سهمیه المپیک پیش می‌رویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مهسا جاور بعد از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی در رویینگ سنگین وزن زنان، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که اولین مدال را ما کسب کردیم و باعث خوشحالی مردم شدیم. انشالله نتایج کاروان همراه با با مدال‌های خوشرنگ‌تر باشد.

وی افزود: واقعا رقابت سختی را به خصوص با کشور میزبان داشتیم که تمام قهرمانان جهان و المپیکی خودشان را سر خط آورده بودند. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و چند ماه در اردو بودیم. مربیان تیم ملی نیز زحمات زیادی کشیدند. همچنین از فدراسیون تشکر می‌کنم که ما را به اعزام‌های برون مرزی فرستاد تا بتوانیم حداقل در پیست‌های استاندارد تمرین کنیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم ذره‌ای از زحمات آن‌ها را جبران کنیم. با همین فرمان تا کسب سهمیه المپیک پیش می‌رویم.

جاور در پایان در خصوص دوری طولانی مدت از فرزندش، گفت: خیلی وقت است که از او دور هستم و به خاطر این مسابقات خیلی از دخترم جدا ماندم. خوشحالم که دست پر برمی گردم.

نوروزی: این مدال را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

زینب نوروزی نیز بعد از کسب مدال نقره، گفت: این مدال را به همه مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم که با دعا و انرژی مثبتی که برای ما فرستادند، توانستیم این مدال نقره را کسب کنیم. برای کاروان ورزشی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم تا بقیه ورزشکاران هم بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

وی در خصوص اینکه توانسته اولین مدال کاروان ایران را با مهسا جاور کسب کند، افزود: این اولین بار است که در رویینگ اتفاق افتاده که ما توانستیم نخستین مدال کاروان ایران را کسب کنیم. حس خیلی خوبی بابت این اتفاق داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha