کیوان آشنا با حکم وزیر کشور شهردار یاسوج شد

مشهد- ایرنا- طی حکمی از سوی وزیر کشور؛ "کیوان آشنا" به عنوان شهردار جدید شهر یاسوج منصوب شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، بر اساس حکم ابلاغی وزیر کشور، کیوان آشنا که پیش تر ریاست شورای شهر یاسوج را برعهده داشت، به عنوان شهردار جدید یاسوج منصوب شد.

پیش از این ، در ۲۴ خرداد سالجاری با پذیرفته شدن استعفای شهردار یاسوج(نستهن مقدم) در شورای شهر، "سجاد بهرامی" به عنوان سرپرست شهرداری یاسوج انتخاب شد.

"سجاد بهرامی" پیش از سرپرستی شهرداری یاسوج، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج را در کارنامه خود دارد.

همچنین "نستهن مقدم" از سال ۱۳۹۶ تاکنون (۶ سال) شهردار یاسوج بوده که در ۲۴ خرداد در فضای مجازی استعفای خود را اعلام کرد و پس از بررسی در صحن علنی شورا، با استعفای وی موافقت شد.

حاشیه های شورای شهر و شهرداری یاسوج بیش از یک سال در فضای عمومی مطرح است آیا پایان این حاشیه ها مشخص است یا نیازمند ورود دستگاههای نظارتی است؟

از طرفی شهر یاسوج مرکز استان که پایتخت طبیعت نامگذاری شده و از ظرفیت های بکر گردشگری برخوردار است اما از زیرساخت های لازم محروم است و حاشیه های شهری هر ساله در حال افزایش است.

رسیدگی به مشکلات شهری و تلاش برای تامین و توسعه زیرساخت ها و توجه به نیازهای حاشیه شهری، نیازمند فضای آرام و تعامل اعضای شورای شهر و استفاده از پیشنهادها و نظرات نخبگان و شهروندان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha