موضع‌گیری شفاف رییس جمهور در سازمان ملل نشانه‌ اقتدار جمهوری اسلامی است

گرگان- ایرنا- نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضع‌گیری شفاف رییس جمهور در صحن علنی سازمان ملل یکی از نشانه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالجلال ایری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دشمنان با طراحی همیشگی تحریم و مانع‌تراشی‌های گوناگون تلاش کردند مسیر موفقیت ایران اسلامی را منحرف کنند اما در رسیدن به این خواسته خود موفق نشدند.

وی بیان کرد: در یکی از دیدارهای خارجی، همراه آیت‌الله رییسی بودم و از نزدیک مواضع صریح، آشکار و در راستای منافع کشور توسط رییس جمهور را مشاهده کردم.

این نماینده مجلس ادامه داد: دیپلماسی موفق دولت سیزدهم بدون توجه به تحریم‌ها و توطئه همیشگی دشمنان، موجب موفقیت‌های مهمی مانند افزایش فروش نفت، عضویت در سازمان های مهم اقتصادی مانند شانگهای و بریکس شد و جایگاه ایران را در جهان بیش از همیشه ارتقا داد.

وی گفت: دشمنان همه توان خود را به کاربستند تا سهم ایران از بازار فروش نفت جهان را به صفر برسانند اما نتیجه اقدامات و تعاملات موثر دولت سیزدهم موجب فروش بیش از چهار میلیون نفر ایران شد.

ایری ادامه داد: استفاده کامل از ظرفیت استان‌های مرزی با هدف افزایش مراودات تجاری با همسایگان، نمونه دیگری از اهتمام دولت سیزدهم برای بهبود شرایط کشور به خصوص ارتقای شاخص‌های اقتصادی و معیشتی است.

وی گفت: سخنرانی شفاف، بی‌پرده و انقلابی آیت‌الله رییسی در سازمان ملل موافقان جمهوری را شادمان و خوشحال کرد و در نتیجه همین سخنان، دشمنان به برنامه‌ریزی برای تخریب ایشان و جمهوری اسلامی پرداختند اما همانند همیشه ناکام ماندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha