سفیر ایران در سوریه: جبهه مقاومت به عنوان یک بازیگر در عرصه بین‌الملل ایفای نقش می‌کند

مشهد-ایرنا- سفیر ایران در سوریه گفت: امروز جبهه مقاومت به عنوان یک منطق و بازیگر در سطح بین المللی ایفای نقش می‌کند و مقاومت در ابعاد مختلف به یک قدرت و توان بی بدیل تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین اکبری شنبه شب در هشتمین اجلاس مجاهدان در غربت در مشهد افزود: مقاومت به یک معنا و مفهوم، عدالت، معنویت، حقانیت، وحدت، دفاع از مظلوم، ایستادگی در برابر ظلم، جنایت، اشغالگری، تجاوز و سلطه را به نوعی به دیگران القا می‌کند.

وی ادامه داد: مقاومت در ابعاد مختلف توانسته دنیای استکبار را به چالش بکشد و دشمن شکست را در مقابله با مقاومت پذیرفته است.

سفیر ایران در سوریه تصریح کرد: امروز همه جهان مقاومت را می‌شناسد و کسی در جهان نیست که انقلاب ایران، شهید قاسم سلیمانی، مقاومت یمن، سوریه، عراق، فلسطین و لبنان را نشناسد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت نظام و هیمنه استکبار جهانی را به چالش کشیده و توانسته در مقام بازدارندگی و برتری حرف خود را به کرسی بنشاند.

اکبری افزود: شکست نظام سلطه جهانی که توقع داشت بر جهان حاکم شود، نظام قدرت آینده جهان را تغییر می‌دهد امروز کشورهای مقاومت باید طراحی کنند که در نظام هندسه جدید قدرت، جایگاه و قدرت بازیگری آنها چیست و چه نقشی می‌توانند ایفا کنند.

به گزارش ایرنا هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تالار قدس حرم مطهر رضوی، با حضور نمایندگان جبهه مقاومت ولایت‌مداری از ۶ کشور با هدف تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند، برگزار شد.

تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین «سیدعیسی طباطبایی» نماینده امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در کشور لبنان، از جمله برنامه‌های نخستین روز هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» بود.

این اجلاسیه تا فردا ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha