۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85236962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه اجراهای مهرماه تئاترشهر اعلام شد/«بک تو بلک» در آستانه ۵ میلیاردی

تهران- ایرنا- برنامه اجراهای تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر در هفته اول مهرماه با میزبانی از هفت نمایش، اعلام شد و اجراهای «بک تو بلک» که در آستانه پنج میلیاردی شدن است، این هفته به پایان می‌رسد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در دور جدید اجراهای مجموعه تئاترشهر، در مهرماه ۱۴۰۲ هفت نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه است.

در تالار اصلی نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، با ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان از ۲۶ مردادماه آغاز شده و در آن سجاد افشاریان، نیکو بستانی و مهدی زندیه به عنوان بازیگر حضور دارند. این نمایش جمعه (هفتم مهرماه) به اجرای خود پایان می‌دهد.

تالار چهارسو نیز میزبان نمایش «سوسمار» به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی است. این نمایش از ششم شهریورماه با ساعت ۲۰:۱۵ مدت زمان یک‌ساعت و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومانی، میزبان علاقه‌مندان است. بهار مشیری، ابوذر ساعدی، فرزانه برهمن، عرفان معصومی و نوید جهانزاده به عنوان بازیگر در نمایش «سوسمار» ایفای نقش می‌کنند.

همچنین این تالار از چهارم مهرماه، پذیرای اجرای نمایش «در انتظار گودو»‌ به کارگردانی مازیار لرستانی خواهد شد. افسر اسدی، امیرعباس توفیقی، آبتین جاوید، محمد آقامحمدی، مصطفی فرهادمهر و مهرزاد عسکری بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تالار قشقایی نیز از روز دوشنبه (۲۷ شهریورماه) در سری دوم، میزبان نمایش «هیدن» به نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه و کارگردانی کوروش شاهونه با مدت زمان ۷۰ دقیقه، قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان و ساعت اجرای ۱۸ و ۲۰ شده است. حمید رحیمی، ریحانه رضی،‌ عطا عمرانی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی و مبینا هداوندخانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

در تالار سایه از روز جمعه (سوم شهریورماه) دو نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به نویسندگی وکارگردانی مجید شکری و «آوینیون» به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی به صحنه رفتند.

برنامه اجراهای مهرماه تئاترشهر اعلام شد/«بک تو بلک» در آستانه ۵ میلیاردی

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» ساعت ۱۸ با مدت زمان ۷۵ دقیقه قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان و بازی مجید شکری،‌ مرتضی دلداده، سارا رضایی، بنیامین صیادی‌نیا و مریم معصومی‌نژاد نیز از سوم شهریورماه روی صحنه است.

نمایش دیگر تالار سایه با عنوان «آوینیون» ساعت ۲۰ و مدت زمان ۹۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان از سوم شهریورماه آغاز به اجرا کرده و در آن عبدالحمید گودرزی،‌ امیر جوشقانی، ملیحه بقایی و سعید عساکره به عنوان بازیگر حضور دارند.

کارگاه نمایش، از ۲۶ شهریورماه میزبان نمایش «تفنگ‌های کارار» به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی شده است که با مدت زمان ۶۵ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان، ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود. سایه کبیری، مهدی بازدار، بهروز سروعلیشاهی، مجید تیزرو، فریبا بکلو، عبدالرضا صفری دریایی و آرزو خلیلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین مجموعه تئاترشهر از سوم تا ششم مهرماه ساعت‌های ۱۴ و ۱۶ میزبان بخش نمایش‌های رادیویی جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی خواهد بود.

«بک تو بلک» در آستانه ۵ میلیاردی شدن

همچنین روابط عمومی مجموعه تئاترشهر آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش این مجموعه را تا پایان روز جمعه (۳۱ شهریورماه) اعلام کرده است.

نمایش «بک تو بلک» از روز ۲۶ مردادماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر با مجموع ۵۳ اجرا و میزبانی از ۲۹ هزار و ۴۳ مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۴ میلیارد و ۶۷۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «سوسمار» از ششم شهریورماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر با مجموع ۱۸ اجرا و ۱۶۲۹ تماشاگر به فروشی معادل ۱۶۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان دست پیدا کرد.

برنامه اجراهای مهرماه تئاترشهر اعلام شد/«بک تو بلک» در آستانه ۵ میلیاردی

نمایش «هیدن» که سری دوم اجرای خود را از ۲۷ شهریورماه در تالار قشقایی آغاز کرد، با ظرفیت ۹۶ نفر، با ۵۹ (۱۰ اجرا در این سری و ۴۹ اجرا از قبل) اجرا توانسته ۵هزار و ۵۰۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) جلب کند و به فروشی معادل ۶۳۱ میلیون و ۸۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» از سوم شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر با مجموع ۲۱ اجرا، توانسته ۸۳۷ تماشاگر را به سالن بکشاند و با فروشی معادل ۵۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد.

همچنین نمایش «آوینیون» از سوم شهریورماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر، با مجموع ۲۰ اجرا، توانست یکهزار و ۱۰۲ تماشاگر جلب کند و فروشی معادل ۹۱ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان داشته باشد.

نمایش «تفنگ‌های کارار» نیز از ۲۶ شهریورماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر روی صحنه رفته است تا ۳۱ شهریورماه با ۶ اجرا و جذب ۱۴۰ تماشاگر توانسته به فروش ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی دست پیدا کند و تا ۱۴ مهرماه به اجرای خود ادامه دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha