۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85236908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ هزار دانش آموز سال تحصیلی را در مدارس جنوب شرق استان تهران آغاز کردند

قرچک- ایرنا- بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموزان شهرستان های جنوب شرق تهران با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس حاضر شده و سال جدید را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، در کلاس های درس حاضر شدند تا برای بالندگی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی به تحصیل مشغول شوند.

فرماندار شهرستان قرچک در مراسم آغاز سال تحصیلی گفت: آینده ایران اسلامی در دست دانش آموزانی است که با تحصیل علم و ملبس شدن به اخلاق، مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی برای رسیدن به قله های ترقی را هموار می کنند.

علیرضا فاتحی‌نژاد با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس گفت: تقارن این ایام فرصت مناسبی است تا ارزش ها و مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس به دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی منتقل شود.

وی گفت: در شهرستان قرچک با وجود تمامی محدودیت‌ها و افزایش دانش‌آموزان ورودی، شاهد اقدامات و آمادگی لازم از سوی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی هستیم که امید است خروجی این اقدامات به توسعه و پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی منجر شود.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دشمنان قسم خورده نظام در جبران شکست‌های پی در پی از مردم ایران اسلامی، نفوذ به مدارس و بین دانش‌آموزان است که باید تمهیدات لازم برای ایجاد فضای آرام و ایمن در مدارس فراهم شود.

وی از دانش آموزان خواست تا با تلاش و همت همه جانبه در کسب علم کوشا بوده و برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمایند.

دانش آموزان نقش مهمی در ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند

۲۵۰ هزار دانش آموز سال تحصیلی را در مدارس جنوب شرق استان تهران آغاز کردند


فرماندار شهرستان پیشوا نیز در آئین بازگشایی مدارس این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵ هزار شهید دانش آموز ایران اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون هزاران شهید و تلاش دانش آموزان در مسیر پیشرفت و حرکت به سمت قله های اقتدار در حال حرکت است و چشم امید ایران اسلامی به دانش آموزان است.

ابراهیم تاجیک نوری با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس گفت: صدام با خیالات واهی و با حمایت استکبار جهانی با صدها لشکر به میهن اسلامی حمله نمود ولی فرزندان تربیت یافته در فرهنگ عاشورا و فرزندان امام راحل از جمله ۳۵ هزار دانش آموز با تقدیم خون خود و آبیاری شجره طیبه انقلاب این توطئه استکبار جهانی را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: تلاش و همت مردان و زنان شجاع ایران اسلامی بنای توسعه و آبادانی میهن اسلامی را برای علم جویان و دانش دوستان فراهم کرده و لازم است تا همه آحاد مردم خود را مرهون خون شهدا باشند.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: آموزش و پرورش در رشد و توسعه هر جامعه ای در بخش های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش حساسی دارد و فرزندان این مرز و بوم باید با تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش به این نقش مهم آموزش و پرورش جامعه عمل بپوشانند.

چشم امید کشور به دانش آموزان است

۲۵۰ هزار دانش آموز سال تحصیلی را در مدارس جنوب شرق استان تهران آغاز کردند


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در مراسم آغاز فعالیت مدارس ورامین گفت: چشم امید همه ما به دانش آموزان است و هرگز یادمان نخواهد رفت که سی و شش هزار دانش آموز چگونه در دفاع مقدس بحق از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و همه چیز خود را از جمله امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا هستیم.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: شناخت شهدا یک ضرورت است تا بدانیم آنان چگونه ادای تکلیف و وطیفه کردند تا من و شما در چنین فضایی زندگی کنیم.

وی گفت: سنگر تعلیم و تربیت ادامه مسیر شهدا است و چشم امید همه برای ساختن ایرانی عزتمند به شما دانش آموزان است و تمدن و نخبگان ایرانی ها در طول تاریخ زبانزد هستند ولی متاسفانه برخی از این انسان های نخبه رابه کشورهای دیگر بردند و تولیدات آنها را به ما فروختند که به برکت انقلاب اسلامی عزت به ما بازگشت و پیشرفت‌های فراوانی توسط نخبگان کشور صورت گرفت.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: دشمنان هرگز پیشرفت ما را بر نمی‌تابند ولی به برکت امام و شهدا اکنون جایگاه ما در دنیا روز به روز در جایگاه علمی و عملی در حال فزونی است و این مسیر را باید با قوت ادامه دهیم.

شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب شرق تهران واقع شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha