استاندار تهران: سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است

بهارستان- ایرنا- استاندار تهران گفت: آغاز فصل مدرسه و شروع سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است تا آینده ای روشن را برای خود و کشور رقم بزنند.

به گزارش ایرنا؛ علیرضا فخاری روز شنبه در مراسم شروع سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید امیر کمندی شهرستان بهارستان با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: پایه و ریشه انقلاب از مدرسه بود و آموزگاران و دانش‌آموزان ۴۵ سال پیش تلاش و اراده کردند تا انقلاب روشن، منور و توأم با عزت را برای ملت ایران ایجاد کنند، مدرسه و شروع سال تحصیلی جدید سرفصل رشد و تعالی دانش‌آموزان است.

استاندار تهران تاکید کرد: آنچه امروز مورد تهدید از سوی دشمنان است، فضای معلم و دانش‌آموزی می‌باشد که نیازمند دقت، توجه و هوشیاری است.

فخاری با بیان اینکه شروع سال تحصیلی و کلاس اول مبارک و خاطره انگیز است، خطاب به معلمان گفت: فضای توام با شادی، نشاط و علم آموزی به دست معلمان هدایت می شود و رفتار معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان را در دست دارید برای این امانت دقت لازم را به خرج دهید و کم نگذارید.

وی خطاب به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور تاکید کرد: دانش‌آموزان با فراگیری علم و دانش در مسیر شکوفایی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

استاندار تهران با اشاره به برنامه‌های استقبال از مهر تصریح کرد: زیباسازی و نوسازی مدارس در دستورکار استان قرار گرفت؛ ضمن اینکه تقویت سرانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان نیز دنبال می‌شود تا با ارتقا کمی و کیفی زیرساخت‌های آموزشی، انگیزه و نشاط تحصیل در میان دانش آموزان افزایش پیدا کند.

افتتاح زمین چمن مصنوعی در بوستان خلیج فارس ۹۶۰ متر مربع ، در شهر نسیم شهر روستای اورین افتتاح تولیدی پوشاک،شهر گلستان _ بازار سنگ افتتاح جاده ،شهر گلستان افتتاح پروژه ۲۰۰۰ متری سامانسرای رویش ،افتتاح و بهره برداری از جایگاه CNG ،افتتاح سالن چند منظوره نام آوران به مساحت ۱۵۰۰ متر،افتتاح گلخانه سبزینه جهت تامین فضای سبز شهر، شهرصالحیه افتتاح سینما ۲۰۰ صندلی، رونمایی از ۷ دستگاه ون تاکسی از دیگر برنامه های امروز استاندار تهران در اولین روز پاییز بود.


افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی، رفاهی و ورزشی با اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد ریالی

پروژه های عمرانی، خدماتی، رفاهی و ورزشی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز شنبه زنگ مهر و افتتاح مدرسه شهید امیر کمندی توسط رئیس جمهور محترم،  افتتاح پروژه های رنگارنگ شهرستان بهارستان بود که توسط فخاری استاندار تهران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نوحی فرماندار بهارستان و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار مردم شریف شهرستان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، زمین چمن مصنوعی محله خیرآباد که توسط شهرداری نسیم شهر احداث شده است، اولین پروژه ای بود که روبان افتتاح آن با حضور استاندار، قیچی خورد.
در ادامه افتتاح پروژه های شهرستان، از فاز دوم تولیدی پوشاک که با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰  میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۵۰ نفر راه اندازی شده است، افتتاح گردید.

بهره برداری از پروژه های متنوع شهرداری گلستان، مرحله بعدی افتتاح پروژه های شهرستان بود که سامان سرای رویش با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع، بازگشایی و بهره برداری از جایگاه CNG شهید باکری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و مساحت ۱۶۰۰ متر مربع، سالن ورزشی چندمنظوره نام آوران شهر گلستان (محله قلعه میر) با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال و مساحت ۱۷۰۰ متر مربع، پروژه احداث گلخانه در پارک جنگلی ریه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۰۰۰ متر مربع دارای ۳ گلخانه سرپوشیده با مه پاش و تجهیزات لازم، بازسازی ساختمان شهرداری با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۴۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسیدند.

بهره برداری از نخستین سینمای شهر صالحیه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و مساحت ۲۰۰۰ متر مربع
از دیگر پروژه های متنوع شهرستان بود با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

افتتاح این پروژه ها، گامی مؤثر در افزایش سرانه های شهرستان بود که با پیگیری های عبداله نوحی فرماندار بهارستان توسط ادارات مختلف به ثمر نشستند تا کام مردم این منطقه در دولت مردمی سیزدهم شیرین گردد،

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha