۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85236270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی در اصفهان ۱۶ مصدوم برجا گذاشت

۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 85236270
حوادث رانندگی در اصفهان ۱۶ مصدوم برجا گذاشت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - حوادث رانندگی بامداد شنبه یکم مهر در جنوب و شرق اصفهان سبب مصدوم شدن ۱۶ نفر شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت یک و پنج دقیقه بامداد امروز حادثه تصادف زنجیره ای بین سه دستگاه خودرو در جاده شهرضا - آباده نرسیده به ایست بازرسی امین آباد در جنوب اصفهان به مرکز اورژانس گزارش شد.

عباس عابدی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی نیسان و ۲ دستگاه پژو با یکدیگر تصادف کردند، افزود: این حادثه ۱۰ مصدوم مرد با سن بین ۲۰ تا ۵۵ سال داشت.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل این حادثه، خاطرنشان کرد: مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان همچنین گفت: ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز، حادثه تصادف ۲ خودروی سمند و پژو در کنارگذر شرق اصفهان (از سمت گَوَرت) به اورژانس گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی اورژانس به محل این حادثه، اضافه کرد: ۶ نفر شامل پنج مرد بین ۳۴ تا ۶۰ ساله و یک زن ۲۲ ساله در این حادثه مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان حادثه کنارگذر شرق به بیمارستان های فارابی، الزهرا(س) و امین اصفهان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha