۱ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85236112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز شور و شوق ۴۱۷ هزار دانش‌آموز گلستانی برای فراگیری علم

گرگان - ایرنا - همزمان با فرارسیدن اول مهر روز بازگشایی مدارس، زنگ آغاز سال تحصیلی و همچنین زنگ ایثار و مقاومت در مدارس گلستان نواخته شد و ۴۱۷ هزار دانش‌آموز پشت نیمکت مدارس نشستند.

به‌ گزارش ایرنا، این آیین روز شنبه به صورت نمادین با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش، استاندار گلستان و دیگر مسئولان در هنرستان دخترانه امام صادق (ع) شهرستان آق قلا برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: سال تحصیلی جدید همراه با طنین صدای زنگ ایثار و مقاومت با حضور بیش از ۴۱۷ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف استان آغاز شد.

سیدرضا نظری افزود: در مجموع ۲۴ هزار نیروی فرهنگی شامل ۱۹ هزار معلم و پنج هزار کادر مدرسه در سه هزار مدرسه در سال تحصیلی جدید از دانش‌آموزان گلستانی استقبال کردند.

وی بیان کرد: تقارن شروع سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس که یادآور ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی های حماسه سازان ایران اسلامی است را به فال نیک گرفته و با زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن ها راه پر برکت آنان را با جان و دل ادامه می دهیم.

نظری افزود: مدرسه کانون همه فضیلت ها، محور رشد و بالندگی و زمینه ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است.

وی اظهار داشت: ماه دل انگیز مهر یادآور خاطرات خوش همدلی ها، دوستی ها و سخت کوشی معلمان و دانش آموزان در مسیر تعلیم و تربیت است.

وی بیان کرد: شعار محوری سال تحصیلی جدید «مدرسه قوی، ایران قوی» است که بیش از هر زمانی این مهم اهمیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha