فرمانده نیروی دریایی ارتش: حضور موفقی در صحنه‌های بین‌المللی داریم

بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یادآوری پیشرفت های کشور بطور عام و قوای نظامی مخصوصا دریایی بطور خاص گفت: تلاش دشمن در تنگنا قرار دادن ماست اما به لطف خداوند در جهان حرف زیادی برای گفتن داشته و در صحنه‌های بین‌المللی حضور موفقی داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار شهرام ایرانی شامگاه جمعه در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در بندرعباس به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمن از ما شهید می‌گیرد اما قدرت و تعدادمان بیشتر می‌شود زیرا شهدا در کنار ما هستند.

وی با بیان اینکه وحدت امروز در ایران دستاورد هشت سال دفاع مقدس است، گفت: تجربه چندین دهه پایبندی ملت ما نسبت به وحدت و برادری نشان داد که توطئه، تهدید و تحریم بر کشور اثر چندانی ندارد.

وی با یادآوری جان فشانی مردم هرمزگان در عرصه های مختلف نظیر دفاع مقدس افزود: مردم جنگیدند و نگذاشتند اقتصاد کشور صدمه ببیند، ما فقط با رژیم بعث در جنگ نبودیم بلکه همه دنیا روبروی ما بود.

امیر ایرانی بیان کرد: بسیاری از کشورها بیش از ۲ قرن تلاش کردند که به اقتدار برسند اما بازهم پیشرفت ما را نداشتند.

وی با بیان اینکه از هشت سال دفاع مقدس درس‌های بزرگی گرفتیم، گفت: این هشت سال باعث اقتدار کشور شد و اکنون توانمندی‌ها به صحنه آمده است که نمی‌توان برخی از آنها را به نمایش گذاشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: ناو گروه ۸۶ یک افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان آورد و کار مشترک ایران زمین بود زیرا نیروهای متخصص از ۲۹ استان کشور در آن حضور داشتند.

دریادار ایرانی با تصریح بر اینکه در حوزه‌های قومیتی و دینی کنار هم هستیم و قرار نیست از طوفان بترسیم، افزود: نیروهای مسلح ایران برای دفاع از کیان کشور نگاه اعتقادی دارد، ما هیچگاه قصد تصرف کشوری را نداشتیم و حتی به دیگران کمک کردیم.

به گزارش ایرنا بازسازی عملیات کربلای پنج از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح در بندرعباس بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha