۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85235863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس جمهور در سازمان ملل با صلابت از عزت جمهوری اسلامی دفاع کرد

زنجان- ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور در سازمان ملل با صلابت و به خوبی از عزت جمهوری اسلامی، اهداف و آرمان‌های انقلاب دفاع کرد.

حجت الاسلام مهدی باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سخنان اغلب کشورهای جهان در نیویورک از ادبیات مشترکی برخوردار بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متفاوت‌ترین صحبت‌ها و عزتمندانه‌ترین سخنان مطرح شده در سازمان ملل به جمهوری اسلامی ایران اختصاص داشت که در واقع نسخه نجات بشر بود.

وی با بیان اینکه یکی از نمودهای حضور رییس جمهور در سازمان ملل تکریم از قرآن کریم بود، اضافه کرد: ارتباطات، جلسات و صحبت های ایشان در سفر اخیر به نیویورک کاملا مطابق با سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم روابط کشورمان با دنیا و کشورهای مختلف بسیار خوب شده و به سمت توسعه روابط پیش رفته است.

وی با تاکید بر اینکه در عین حال عزت جمهوری اسلامی برای ارتباط با کشورهای مختلف حفظ شده است، اظهار داشت: خداوند عنایت کرده و توفیقات همراه دولت بوده و در ابعاد مختلف اقتصادی، روابط خارجی گشایش هایی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت مردمی با کشورهای منطقه و دیگر کشورهای جهان تعاملات خوبی را برقرار کرده است.

حجت الاسلام باقری افزود: سفرهای رییس جمهور به مناطق مختلف، تکاپو، تلاش و جنب و جوش دولت را نشان می دهد و انتظار هم تداوم همین روال دیپلماسی فعال است.

وی اضافه کرد: رفتارهای رییس جمهور و نوع ارتباطات ایشان بر مسیر عزت است درحالیکه چشم و گوش عمده کشورها ناخواسته به دهان آمریکا بوده و در راستای منافع آن حرکت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha