امام جمعه قصرشیرین: آمریکا چاره ای جز پذیرش قدرت ایران ندارد

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه شهر مرزی قصرشیرین در استان کرمانشاه گفت: آمریکا در فضای رسانه و تبلیغات می کوشد با ظاهر سازی آبروی خود را حفظ کند اما چاره ای جز پذیرش قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین افزود: سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل متحد نیز نشان داد ماهیت مداخله جویانه واشنگتن تغییری نکرده است اما سعی در ظاهر سازی و حفظ آبرو دارد.

وی حضور رییس جمهور به عنوان نماینده مردم ایران در سازمان ملل را پیروزمندانه خواند و افزود: رییس جمهور علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار و گفت وگوهایی با تعدادی از سران کشورها داشت و با دست پر و دهها برگ برنده در نیویورک حضور یافت.

خطیب جمعه قصر شیرین گفت: اعتراف غرب به شکست پروژه منزوی ساختن ایران، ‌عضویت در سازمان همکاری‌ شانگهای، دعوت از کشورمان برای عضویت در گروه بریکس، پایان یافتن دیپلماسی التماسی، بی‌اثرشدن تحریم بر صنعت پتروشیمی، دستاوردهای دانش صلح آمیز هسته‌ای و شکست پروژه ناامن‌سازی ایران را از جمله برخی دستاوردهای جمهوری اسلامی عنوان کرد.
صالحی ادامه داد: ایران همچنان به‌دنبال دیپلماسی بوده و معتقد است اگرچه رفتارهای خلاف برجامی اروپا تأثیر منفی و تشدیدکننده بر وضعیت کنونی خواهد داشت اما هنوز امیدواری‌ تمام نشده است.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ضرورت جهاد تبیین در مقابل جریان تحریف گفت: ایثارگران و خانواده شهیدان اسوه‌های زنده ایستادگی در راه حفظ آرمان‌ها هستند و ابراز نارضایتی برخی جانبازان و خانواده شهدا از شرایط کنونی به‌معنای پشیمانی آنها از انتخاب مسیر نیست بلکه از سر دلسوزی و دغدغه‌مندی نسبت به آینده جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha