امام جمعه موقت سمنان: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری تقویت شود

سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان گفت: حرکت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری در این خطه به منظور تحقق جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب افزود: حرکت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری برای نسل امروز به منظور آگاهی از موفقیت‌ها، عزتمندی‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف از جمله دیپلماسی خارجی تصریح کرد: مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد که مسوولان با اهتمام ویژه به دنبال رفع هستند.

خطیب جمعه سمنان به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: دشمنان در جنگ تحمیلی به دنبال ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، اما ملت ایران با یاری خداوند در سایه ولایت و رهبری به پیروزی و دستاوردهای بزرگ رسید.

به گفته وی، هشت سال جنگ تحمیلی وحدت، همدلی و انسجام اقشار مختلف در کشور ایران را به رخ جهانیان کشید.

حجت‌الاسلام عبدوس با اشاره به ظرفیت بین‌المللی فرودگاه سمنان تصریح کرد: حفظ این سرمایه ارزشمند و استقبال شهروندان از پروازها در تداوم ارایه خدمات ضروری است.

وی با اشاره به در پیش بودن شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت امام زمان (عج) افزود: ترویج عدل و داد، خوبی‌ها و نیکی‌ها از برکت‌های ظهور امام عصر(عج) خواهد بود.

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر رعایت تقوا اضافه کرد: انسان متقی در پیشگاه خدای متعال جایگاه ویژه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha