۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85235722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس جمهور در سازمان ملل، عزتمندانه مواضع انقلاب را بیان کرد

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سخنرانی چند روز پیش آیت الله «سیدابراهیم رییسی» در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تصریح کرد: رییس جمهور در این سخنرانی عزتمندانه، با شجاعت و به بهترین شکل مواضع انقلاب اسلامی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته مردم گنبدکاووس افزود: سخنرانی عزتمندانه رییس جمهور در سازمان ملل بازتاب خوبی در رسانه‌های جهان داشت و گفته می‌شود ۲ برابر مجموع سخنان رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور اوکراین مخاطب داشته است.

وی اضافه کرد: بیان عزتمندانه مواضع انقلاب توسط رییس جمهور به برکت تلاش نظام و دولت برای رفع کامل اغتشاشات، افزایش تولید نفت و فروش آن تا سه میلیون بشکه در روز، رفع مسائل و مشکلات عمومی، رشد ۶ درصدی اقتصادی و موفقیت در آزادسازی ۶ میلیارد دلار منابع مالی بوده است.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: سخنرانی رییس جمهور همچنین سبب ناراحتی شدید اپوزیسیون و ضد انقلاب در خارج از کشور از دست آمریکا و رییس جمهور این کشور استکباری شد.

رییس جمهور در سازمان ملل، عزتمندانه مواضع انقلاب را بیان کرد

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین گفت که رییس جمهور در سخنرانی خود به زیبایی و با شجاعت، ادعانامه دروغین استکبار جهانی، دموکراسی و فرهنگ و تمدن مادی غرب را بیان و آمریکا و متحدانش را محاکمه کرد.

وی با قدرانی تلاش‌های رییس جمهور و دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم، افزود: انصافا شخص آیت الله رییسی و هیات دولت بدون وارد شدن به مسائل حاشیه‌ای و جناحی در حال گره گشایی از مشکلات کشور هستند و به همین جهت عملکرد دولت سیزدهم مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به بخش‌هایی از سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و با تاکید برضرورت اهتمام جدی به منویات معظم له توسط همه اقشار جامعه، بیان داشت: هدف استکبار جهانی از جنگ هشت ساله جداسازی بخش‌هایی از کشور از جمله خوزستان و خشکاندن ریشه ملت انقلابی ایران بود که با صبر و استقامت ملت و ایثارگری و شجاعت رزمندگان ما به نتیجه نرسیدند.

وی با تاکید برضرورت تبیین صحیح دستاوردها، ظرفیت‌های حیرت آور و معجزات دفاع مقدس و نیز ظهور فرهنگ اعتماد به نفس به جوانان در جامعه، گفت: صبر و استقامت‌های ملت ایران، رشد و شکوفایی کشور و حضور پرقدرت در منطقه و کنار زدن گزینه روی میز آمریکا باید برای آحاد مختلف مردم بالاخص نسل جوان تبیین شود.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha