۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85235666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باید از ظرفیت هنر در برنامه‌های کنگره شهدا به شکل مناسب استفاده شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه های اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان به شکل مطلوب استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز جمعه در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی همدان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان در مهرماه امسال اظهار کرد: وقتی انسان مصاحبه و صحبت یک رزمنده ۱۴ ساله را می‌شنود گمان می‌کند پای صحبت فردی که ۸۰ سال تهذیب نفس داشته و سیر و سلوک معنوی را طی کرده نشسته است که این معنویات باید در قالب برنامه های کنگره برای نسل جوان امروز بازگو شود.

وی ادامه داد: حس انسان پس از شنیدن صحبت‌های رزمندگان آن است که گویی شنونده صحبت‌های یک انسان عارف است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با قدردانی از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای مسلح اظهار کرد: در ایام گذشته با وجود آنکه دشمن برنامه ریزی‌های مفصلی داشت اما شاهد سرخوردگی دشمنان بودیم که این ناشی از اقتدار نیروهای مسلح و بصیرت مردم بود که جای قدردانی دارد.

آیت الله شعبانی موثقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادآور شد: در دفاع مقدس فصل عظمت بخشی برای کشور رقم خورد و بسیاری از افرادی که در طول این ۴۳ سال در حال خدمت هستند نیز در آن دوران تربیت شدند.

باید از ظرفیت هنر در برنامه‌های کنگره شهدا به شکل مناسب استفاده شود

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نسبت به ساحت ملکوتی و معنوی حضرت امام(ره) کم‌تر پرداخته شده است، یادآور شد: آنچه در رابطه با حضرت امام(ره) بیشتر مطرح شده، ابعاد شخصیتی ایشان در حوزه سیاسی و جهادی است در حالی که باید بُعد معنوی امام خمینی(ره) نیز به خوبی بررسی شود.

وی اظهار کرد: فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را به راحتی نمی‌توان به یک انسان عادی نسبت داد که ناشی از سیر و سلوک معنوی این بزرگان است.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار کرد: اینکه حضرت امام خمینی (ره) به رزمندگان می‌فرمایند امیدوارم با شما محشور شوم، این نشان دهنده عظمت و بزرگی کار رزمندگان است.

به گزارش ایرنا، از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در شانزدهم مهرماه سالجاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha