نیروهای مسلح با تبعیت از رهبری  در راه اعتلای ایران اسلامی گام بر می دارند

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی اثبات کردند که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین امام راحل و مقام معظم انقلاب حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی اکبر بسطامی" روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دنیای امروز، قدرت مولفه اقتدار در هر کشوری از جمله ایران است و امروز رییس جمهوری ایران با اتکا به همین اقتدار جمهوری و نیروهای مسلح قدرتمند در صحن مجمع سازمان ملل با بیانی رسا از قرآن، مکتب علوی و حقانیت ایران اسلامی دفاع می کند.

وی تاکید کرد: امنیت امروز ما حاصل رشادت ایثارگران در دوران دفاع مقدس و مجاهدت همیشگی نیروهای مسلح است و ما نیز باید در همان مسیر تعالی بخش شهدا حرکت کنیم.

بسطامی ادامه داد: تحریم فرمانده سپاه استان ایلام توسط امریکا به خاطر عملکرد مقتدرانه وی در پاسداشت اهداف نظام، مبارزه شبانه روزی با دشمنان داخلی و خارجی و برگزاری گنگره های باشکوه شهیدان در سطح استان است.

نیروهای مسلح با تبعیت از رهبری  در راه اعتلای ایران اسلامی گام بر می دارند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) هم در این آیین گفت: صدام و همفکرانش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با این تصور که ایران توان مقابله رزمی و دفاعی ندارد کشور ما را درگیر جنگی ناخواسته کردند اما جوانان جان برکف و باغیرت ایرانی دشمنان را با کمترین تجهیزات و ادوات شکست دادند.

سردار "جمال شاکرمی" افزود: جنگ وقتی بر ایران تحمیل شد که ارتش به انسجام نرسیده بود و سپاه تازه تشکیل شد و حاکمیت سیاسی کشور را لیبرال ها در دست داشتند و کشور درگیر برخی جریان ها و غائله های سیاسی شده بود.

وی با بیان اینکه دشمن تقوا، تعهد و دینداری مردم و رزمندگان ایرانی را نشناخته بود، ادامه داد: ما از نقطه صفر نظامی در دوران جنگ تحمیلی به برابری و حتی پیشرفت تسلیحاتی رسیدیم و اکنون قوای نظامی ایران اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی راه را بر نفوذ زمینی، هوایی و دریایی دشمن بسته است.

شاکرمی یادآور شد: معاندان برای سالگرد اغتشاشات امسال هم برنامه منسجم داشتند اما نیروی مسلح با حضور در کف میدان اجازه تحرک را به انها ندادند و دشمنان و حامیان آنها در تیررس اطلاعاتی ما قرار دارند.

به گزارش ایرنا، در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گردان ها و یگان های خودرویی، رزمی، تاکتیکی، ادوات جنگی، پیاده، ویژه، موتوری، بسیج عشایر و خواهران از سپاه، مرزبانی و نیروی انتظامی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha