برخورد ۲ دستگاه پراید در شرق گلستان یک کشته و هفت زخمی برجای گذاشت

گرگان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از امدادرسانی نیروهای این نهاد به یک حادثه تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید در شرق این استان خبر داد که یک کشته و هفت مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، قاسم غریب‌آبادی پنجشنبه شب در این زمینه اظهار کرد: پس از اعلام نیاز به نیروهای امدادگر هلال احمر استان برای این تصادف از سوی اورژانس؛ هشت نفر از نیروهای هلال احمر در قالب چهار تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه در محدوده تونل شماره ۹ پارک ملی گلستان بین ۲ دستگاه خودروی سواری پراید رخ داد که امدادگران از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای تنگراه و نیز دشت از استان خراسان شمالی اعزام شدند.

وی با اشاره به این که همکاران هلال احمر ۲ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات را بکارگیری کردند، تصریح کرد: مجموع سرنشینان ۲ خودرو هشت نفر بودند که یک نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست داد و هفت نفر دیگر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

غریب‌آبادی افزود: امدادگران هلال احمر ضمن یک مورد رهاسازی سرنشینان خودروها، سه مجروح را با آمبولانس‌ها به پایگاه تنگراه و دشت انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: مجروحین منتقل شده توسط نیروهای هلال احمر مردی ۵۱ ساله دارای مولتی تروما و خانمی ۱۸ ساله به علت تروما سر و خانم ۲۶ ساله ای نیز برای ترومای لب و بینی به بیمارستان بودندو چهار مجروح دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha