ملی‌پوش بسکتبال: با تجربه جام جهانی راهی هانگژو شدیم

تهران - ایرنا - ملی‌پوش بسکتبال کشورمان گفت: با تجربه حضور در جام‌جهانی به بازی‌های آسیایی رفتیم و احساسم این است که در این رویداد اتفاقات خوبی برای ما رقم می‌خورد.

پیتر گریگوریان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به زمان اندک باقی مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد: بعد از جام‌جهانی چند روزی را استراحت کردیم تا اردوهای تیم ملی از سر گرفته شود، در این مدت تمرینات سختی را پشت سرگذاشتیم و مجموعه تیم با آمادگی مطلوب راهی این بازی‌ها شدند.

وی ادامه داد: در این دوره از بازی‌ها حامد حدادی ستاره چندسال اخیر تیم ملی را در اختیار نداریم و از سویی دیگر بهنام بخچالی و محمد امینی هم امکان همراهی تیم را نداشتند اما با این شرایط خودمان را آماده حضور در مسابقات کردیم و امیدواریم بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

او یادآور شد: جام‌جهانی بالاترین سطح مسابقات است که از نظر فنی تیم‌ها در بهترین شرایط در آن حضور می‌یابند، بدون شک این حضور تجربه ارزشمندی بود و در چنین فضایی آماده حضور در رویداد آسیایی هستیم، احساس می‌کنم اتفاقات خوبی قرار است برای ما رخ بدهد و همه آماده این اتفاق خوب هستیم.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در غیاب حامد حدادی که از بازی‌های تیم ملی خداحافظی کرده و در همچنین بهنام یخچالی و محمد امینی که به دلیل همراهی تیم‌های باشگاهی خود در آلمان و فرانسه امکان حضور در هانگژو را ندارند با ترکیب سجاد مشایخی، محمد ترابی، ارسلان کاظمی، میثم میرزایی، محمد شهریان، امیر علی قلی‌زاده، سجاد پذیرفته، متین آقاجان‌پور، حسن علی‌اکبری، سینا واحدی، نوید رضایی‌فر و پیتر گیرگوریان در بازی‌های آسیایی هانگژو به میدان می‌رود.

تیم ملی بسکتبال ایران در بازیهای آسیایی هانگژو با تیم‌های قراقستان، عربستان و امارات در گروه A رقابت می‌کند.گروه‌بندی بازی‌های آسیایی هانگژو به شرح زیر است:

گروه A
ایران، قراقستان، عربستان و امارات

گروه B
چین، لبنان، چین تایپه و مغولستان

گروه C
اردن، فیلیپین، بحرین و تایلند

گروه D
ژاپن، کره جنوبی،اندونزی و قطر


برنامه مسابقات ایران

سه‌شنبه چهارم مهر: ایران _ امارات ساعت ۱۱

پنجشنبه ششم مهر: ایران _ عربستان ساعت ۱۷:۳۰

شنبه هشتم مهر: ایران _ قزاقستان ساعت ۱۳:۳۰

تیم‌های اول هر گروه بصورت مستقیم به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد و تیم‌های دوم و سوم گروه A و B و گروه‌های C و D هم بصورت ضربدری با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا۴ چهار تیم دیگر این مرحله مشخص شود.ساعت بازی ها به وقت محلی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha