سازمان حمایت پرونده تخلفات شرکت خودروسازی بهمن را به تعزیرات فرستاده است

تهران- ایرنا- مدیر حقوقی سازمان حمایت اعلام کرد: پرونده تخلفات شرکت خودروسازی بهمن بابت گران‌فروشی را به تعزیرات ارسال کرده تا حکم آن صادر شود.

به گزارش ایرنا از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، محمد صادق سلطانی در واکنش به اظهارات رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تعلل در صدور حکم نهایی برای محکومیت یک شرکت خودروساز به دلیل عدم دریافت نظر کارشناسی سازمان حمایت گفت: پس از انعکاس تخلف شرکت خودروساز از طریق این سازمان در سال ۱۴۰۱ به سازمان تعزیرات حکومتی و محکومیت آن شرکت از سوی شعب ویژه تعزیرات، شرکت مذکور به رای صادره اعتراض می‌کند. سازمان حمایت نیز در راستای اجرای عدالت و بررسی دقیق کارشناسی، پس از دریافت لایحه دفاعیه شرکت خودروساز از سوی شعبه تجدیدنظر تعزیرات در فروردین سال جاری مراتب را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: در همین راستا ضمن استعلام نکات مورد ادعای شرکت از مراجع ذیربط و بررسی دقیق موضوع در حوزه های کارشناسی، نظارتی و قیمت سازمان، موارد را جمع بندی و نهایتا پاسخ را طی نامه شماره ۳۷۰/۱۷/۱۰۶۵م مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۸ به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام می‌شود.

سلطانی اظهار داشت: با استعلام دوباره اداره کل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در شهریور سال ۱۴۰۲ مجدداً پاسخ این سازمان طی نامه شماره ۹۹۳۲۶۴ مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۰ به اداره کل مذکور منعکس می شود. در حال حاضر تمام اقدامات کارشناسی در ارتباط با این شرکت از سوی این سازمان به اتمام رسیده و پرونده ی بازی در این خصوص در سازمان حمایت وجود ندارد و فقط منتظر صدور رای نهایی از سوی شعب ویژه تجدیدنظر تعزیرات حکومتی هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha