رضایی‌فر: جام‌جهانی بسکتبال تجربه ارزشمندی بود/ در هانگژو جبران می‌کنیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال کشورمان گفت: جام‌جهانی با همه شرایطی که داشت یک تجربه ارزشمند برای همه ما بود اما تلاش می‌کنیم تا نتایج این مسابقات را در بازی‌های آسیایی هانگژو جبران کرده و یک پای فینال باشیم.

نوید رضایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد: بعد از جام‌جهانی خودمان را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده کردیم، در جام‌جهانی شاهد بالاترین سطح کیفی تیم‌ها بودیم و تجربه ارزشمندی برای همه ما به خصوص بازیکنان جوان به شمار می‌رفت، متاسفانه در این رویداد نتوانستیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم اما همه تیم و مجموعه بسکتبال برای کسب موفقیت در هانگژو هم‌قسم شده‌اند و امیدواریم این مهم میسر شود.

وی ادامه داد: بازی‌های سخت و سنگینی را در جام‌جهانی تجربه کردیم، متاسفانه شروع خوبی برابر برزیل نداشتیم و در کوارتر اول و نیمه نخست، بازی به گونه‌ای که می‌خواستیم پیش نرفت اما در نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم و روند تیم تغییر کرد. در بازی با ساحل عاج در ثانیه پایانی بازی را واگذار کردیم اما اعتقاد دارم در دیدار سوم مقابل اسپانیا خوب کار کردیم و تیم توانست بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد، در ادامه مقابل فرانسه نتوانستیم تمرکز خودمان را حفظ کنیم و در دیدار پایانی هم برابر لبنان آن نتیجه رقم خورد. هر چند نتایج را به حریفان واگذار کردیم اما تجربیات ارزشمندی را کسب کردیم که بدون شک در بازی‌های آسیایی کمک‌حال ما خواهد بود.

رضایی‌فر: جام‌جهانی بسکتبال تجربه ارزشمندی بود/ در هانگژو جبران می‌کنیم

او یادآور شد: امیدوارم در بازی‌های آسیایی این نتایج جبران شود، بازیکنان جوانی داریم که تجربه حضور در جام‌جهانی برای آنها بسیار مفید و ارزشمند بود، امیدوارم در بازی‌های آسیایی روی سکو برویم و در فینال حاضر شویم.

این ملی پوش بسکتبال کشورمان در خصوص حریفان ایران در هانگژو خاطر نشان کرد: این احتمال وجود دارد که تیم‌های حاضر در این رویداد با تغییراتی عازم هانگژو شوند. شاید برخی تیم‌ها بازیکنان اصلی خود را به همراه داشته باشند و شاید با چند تغییر به مصاف رقبا بروند اما آن چیزی که مسلم است سطح مسابقات از رقابت‌های جام جهانی پایین‌تر بوده و بازی‌های آسان‌تری را پیش رو خواهیم داشت.

رضایی‌فر: جام‌جهانی بسکتبال تجربه ارزشمندی بود/ در هانگژو جبران می‌کنیم

رضایی‌فر تاکید کرد: نکته مهم اقتدار ما از روز نخست است، همه بازی‌ها را باید از ابتدا خیلی جدی بگیریم و اجازه ندهیم فرصت‌ها به راحتی از دست برود. همه از تیم ملی انتظار دارند و همه ما تلاش می‌کنیم در هانگژو در شان بسکتبال ایران بازی کرده و یکی از تیم‌های فینالیست باشیم.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در غیاب حامد حدادی که از بازی‌های تیم ملی خداحافظی کرده و در عدم حضور بهنام یخچالی و محمد امینی که به دلیل همراهی تیم‌های باشگاهی خود در آلمان و فرانسه امکان حضور در هانگژو را ندارند با ترکیب سجاد مشایخی، محمد ترابی، ارسلان کاظمی، میثم میرزایی، محمد شهریان، امیر علی قلی‌زاده، سجاد پذیرفته، متین آقاجان‌پور، حسن علی‌اکبری، سینا واحدی، نوید رضایی‌فر و پیتر گیرگوریان در بازی‌های آسیایی هانگژو به میدان می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha