۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85234276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استانداردسازی واحدهای تولیدی یک رقابت برای واحدهای فعال و پویاست

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استانداردسازی واحدهای تولیدی می‌تواند به عنوان یک رقابت برای واحدهای فعال و پویا در کشور باشد که تولیدکنندگان صنایع مختلف باید به این مقوله به طور جدی توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی انگورج روز چهارشنبه در بازدید از خط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفی واحدهای تولیدی برتر استان، افزود: اقدامات انجام شده در این مجموعه ها نشان از برنامه‌ریزی منسجم و منظم و مهمتر از همه سرمایه نیروی انسانی شرکت دارد که با درایت روح و حاکمیت استاندارد را در سیستم پیاده کرده اند.

انگورج با اشاره به سیاست های دوره تحولی در سازمان ملی استاندارد ایران و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، خاطرنشان کرد: باید موانع موجود در بحث استانداردسازی فرآورده های تولیدی بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان نیز در این بازدید ضمن تشریح وضعیت استان در خصوص صنعت برق و پیشرو بودن آن در تولید انواع ترانسفورماتورهای مورد نیاز کشور و صادرات آن به کشورهای هدف، سیاستهای تحولی سازمان ملی استاندارد در خصوص تسهیل و تسریع رشد تولید کیفی را تبیین کرد.

مهدی قهرمانی از زحمات و تلاش های فناورانه و دانش بنیان واحدهای تولیدی مورد بازدید به لحاظ تحقق اهداف شعار سال، سیاستهای اقتصاد مقاومتی و توسعه فضای کسب و کار تقدیر و تشکر کرد و بر آمادگی اداره کل جهت هرگونه همکاری به منظور ارتقای تولید کیفی این واحدها تاکید نمود.

بازدید مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع حمل و نقل و ماشین آلات سازمان ملی استاندارد ایران از نحوه فعالیت ۲ واحد تولیدی استان در راستای انتخاب واحد نمونه کشوری صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha