۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85234160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهرداری زنجان از برگزاری جشنواره‌های ملی در استان حمایت می‌کند

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: تمامی تلاش این نهاد غیر دولتی خدمت به مردم به ویژه در حوزه فرهنگی است و در این راستا از برگزاری جشنواره‌های ملی در زنجان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه در نشست خبری برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهین دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی، افزود: این ۲ رویداد از ابعاد مختلف برای شهر زنجان اهمیت دارد.

فیروزفر گفت: این برنامه، سال قبل که ناآرامی هایی در برخی نقاط کشور مشاهده می شد در استان به نحو مطلوبی برگزار شد که نشان از اهمیت و ارزش این جشنواره برای مردم است.

وی با بیان اینکه با پشتیبانی شورای شهر یکی از ماندگارترین جشنواره ها را در زنجان برگزار خواهیم کرد، اضافه کرد: شهرداری زنجان در تمامی جشنواره پای کار بوده و ادامه این امر، مستلزم همراهی سایر دستگاه هاست.

فیروزفر با بیان اینکه برگزاری رخدادها در راستای فراهم کردن فضایی با نشاط برای فرهنگ اسلامی در دستور کار قرار دارد، افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه ربیع، شهرداری زنجان برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است که یکی از این برنامه ها به جوانان اختصاص دارد و یک برنامه دیگر نیز همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری آنها پویایی و شادابی عموم زنجانی هاست.

اقتصاد گردشگری سرفصل مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این نشست، گفت: اقتصاد گردشگری سرفصل مدیریت شهری است و توسعه گردشگری برای شهر زنجان به عنوان یک قطب گردشگری بسیار مهم و ضروری محسوب می شود.

مجید ناصحی مقدم افزود: اقتصاد گردشگری در یک لایه تعریف نمی شود بلکه لایه های مختلفی از قبیل اجتماعی و فرهنگی را نیز در بر می گیرد.

وی اضافه کرد: شورا و شهرداری از این ۲ رویداد مهم استقبال می کند و امیدواریم هر چه بیشتر به توسعه گردشگری زنجان کمک کند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد: حاشیه ها نباید خللی در برگزاری این برنامه ها ایجا کند و امیدواریم هم افزایی و هماهنگی بین بخشی به برگزاری هر چه بهتر این جشنواره ها در زنجان منتهی شود.

در پایان مراسم از پوستر جشنواره رونمایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha