۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85234053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش حمایت از «کودکان بازمانده از تحصیل» در مشهد فعال شد

مشهد- ایرنا- شهردار مشهد گفت: پویش حمایت از «کودکان بازمانده از تحصیل» برای کمک به این کودکان در کلانشهر مشهد فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا قلندر روز چهارشنبه در نشست اختتامیه پویش "مشهد مهربان و آزادسازی زندانیان غیر عمد و آغاز پویش کمک به کودکان بازمانده از تحصیل" افزود: آینده کشور در دست کودکان است، اگر کودکی مجبور به کار یا درگیر آسیب‌های اجتماعی شود و نتواند به راحتی تحصیل کند، آینده آن‌ها نیز به خطر می‌افتد.

وی تاکید کرد: تقویت فعالیت‌های مردمی باید در شهرداری برنامه ریزی و حمایت شود و فرهنگ سازی در زمینه مشارکت‌های مردمی ضروری است.

شهردار مشهد با اشاره به اجرای پویش «مشهد مهربان و آزادسازی زندانیان غیرعمد» در مشهد خاطر نشان کرد: امسال ۲۲ هزار نفر در پویش مشهد مهربان مشارکت داشتند و امیدواریم تعداد افراد شرکت کننده در سال آینده به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

قلندر ادامه داد: خانواده فرد زندانی دچار بحران می‌شوند و کمکهای مردمی به آنها یک خانواده را نجات می‌دهد.

استقبال مردم مشهد از پویش کودکان بازمانده از تحصیل

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: پویش مشهد مهربان از سه سال گذشته در مشهد فعال شده است که مشارکت مردمی در این حوزه از سه هزار نفر در سال اول به ۲۲ هزار نفر در سال سوم رسیده است.

حسین باغگلی افزود: آغاز پویش حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل از امروز نیز یک حرکت مردمی است که می‌تواند زمینه ساز حضور حداکثری مردم باشد.

وی گفت: باید در تمام حوزه ها زمینه مشارکت اجتماعی فراهم شود و هر فردی با هر توانی بتواند در این مهم مشارکت داشته باشد.

سال گذشته وزارت آموزش و پروش تعداد بازماندگان از تحصیل در حوزه خراسان رضوی را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد.

امروز، ۲۹ شهریور ماه پویش مردمی حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل از سوی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با محوریت مشارکت شورای اجتماعی محلات آغاز به‌ کار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha