افتتاح ۴۵ طرح محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس مازندران

ساری- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت : همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۵ طرح محرومیت زدایی در بخش های مسکن، راه و پل، آبرسانی روستایی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عسکر مجیدی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس مازندران با بیان این که ۱۲ واحد منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی به بهره برداری می رسد، افزود: بهره برداری از ۲۳ گلزار مطهر شهدا، آسفالت ۱۰کیلو راه روستایی از دیگر طرح های آماده افتتاح در هفته دفاع مقدس مازندران است.

وی با بیان این که درهفته دفاع مقدس مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای دولت آباد ساری و مخزن ۲۰۰مترمکعبی روستای کمر پشت سوادکوه نیز به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد : حدود۳۰ کیلومتر خط انتقال آب ۶ روستای استان نیز به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران توزیع ۱۰ هزارو ۴۰۰ نوشت افزار دانش آموزان بی بضاعت مناطق محروم و ۲۰۰ سری جهیزیه را از خدمات اجتماعی سپاه استان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی تصریح کرد :‌ سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران از سال ۱۳۹۹ تا کنون یکهزار و ۱۹۱ میلیارد تومان طرح محرومیت زدایی استان را اتمام و به بهره برداری رسانده است.

این مسوول سپاه کربلا مازندران همچنین به وجود طرح های محرومیت زدایی در دست اقدام بسیج سازندگی استان اشاره کرد و گفت:‌ یکهزارو ۴۳۱ میلیارد تومان ارزش اجرای این طرح است.

افتتاح ۴۵ طرح محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس مازندران

مجیدی دفاع مقدس را مظهر دین باوری و ایمان به خدا دانست و گفت :‌نسل جوان بداند ایثارگری و جانفشانی با ولایت مداری و معنویت دینی و مذهبی هشت سال جنگ تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را به پیروزی ختم کرده است.

وی بر لزوم تبیین جهاد و شهادت دفاع مقدس برای جوانان را مورد اهتمام و تاکید قرار داد و بیان داشت: هر ساله تمام برنامه های دفاع مقدس مازندران همسو با این رویکرد در رده های مختلف مقاومت و پایگاه های بسیج برگزار و عملیاتی می شود.

وی تجلیل از پیشکسوتان رزمنده، ایثارگران و جانبازان به خصوص زنان رزمنده را از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس مازندران است عنوان کرد و ادامه داد:‌ تبیین منویات مقام معظم انقلاب در مورد گام دوم جوانان انقلاب نیز در هفته دفاع مقدس مورد تاکید است.

وی برگزاری رژه نیروهای مسلح مازندران در ساری با محوریت سپاه کربلا روز سی و یک شهریورماه را دیگر برنامه هفته دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد:‌ باز سازی عملیات بیت المقدس در پارک موزه دفاع مقدس مازندران واقع در رودخانه تجن ساری با هدف تبلیغ و تبیین جهاد و شهادت برای جوانان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا ۳۱ شهریورماه، سالروز تحمیل جنگ از سوی رژیم بعثی عراق به کشور عزیزمان ایران اسلامی محسوب می‌شود و بر همین اساس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر هفته دفاع مقدس نام گرفته است.

گفتنی است هفته دفاع مقدس عینیت‌ بخشی به اسلام ناب محمدی، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و جامعه امام زمانی بود زیرا در آن دوران وحدت و ایثارگری ملت ایران به اوج رسید و ملت غیور ایران به باور «ما می‌توانیم» رسیدند.

هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ با شعار «ما متحدیم» برگزار می‌شود و این شعار در کنار برگزاری برنامه‌های متنوع، اقتدارمان را به گوش جهانیان می‌رساند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha