پیروانی: به تیم منتخب جهان تبریک می‌گویم/ ای کاش همه تیم‌ها سقف را رعایت می‌کردند

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به تیم منتخب جهان تبریک می‌گویم. این یک رقابت نابرابر برای تیم‌های ایرانی است چرا که سقف قرارداد وجود دارد و ما نتوانستیم به خوبی تیم‌مان را از طریق بازیکنان خارجی قدرتمند کنیم.

به گزارش ایرنا، افشین پیروانی پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر النصر عربستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فوتبال برد و باخت دارد. آن‌ها از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند و البته توقع می‌رفت که آن‌ها با بازیکنان خوب خود، بهتر بازی کنند. در نهایت تلاش می‌کنیم تا تیم را برای بازی‌های بعدی جمع کنیم.

وی در مورد چمن ورزشگاه آزادی گفت: چه بگویم. هیچکس مقصر نیست. این چمن عمرش را کرده و باید تعویض شود. هرچه آن را وصله و پینه کنند، فایده ندارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بیان داشت: بازی بعدی ما با الدحیل است و آن‌ها هم بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند اما باید مقابل آن‌ها نتیجه بگیریم. گروه ما سه تیم بسیار خوب دارد؛ پرسپولیس، الدحیل و النصر. تیم دومی که می‌خواهد صعود کند باید نتیجه بگیرد. در بازی بعدی محکوم به برد هستیم.

پیروانی در مورد جذب مهاجمی که مدنظر یحیی گل‌محمدی نبوده، گفت: وقتی سقف به ما اجازه نداد بازیکن بگیریم، این اتفاق افتاد. خیلی خوب بود که همه تیم‌ها سقف را رعایت می‌کردند. تصمیم بوده که بازیکن جدید بیاید و انشاالله او به ما کمک کند.

وی در در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس شانسی برای صعود دارد یا نه، عنوان کرد: تیم‌های دیگر سرمایه گذاری می‌کنند و شرایط نابرابری وجود دارد. شرایط تیم‌ها خیلی بهتر از ماست اما باید با تلاش و غیرت ایرانی نتیجه بگیریم.

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در ورزشگاه آزادی در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر صفر مغلوب النصر عربستان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha