درویش: مهاجمی گرفتیم که بتوانیم سقف را رعایت کنیم/ هیچ مشکلی پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب مهاجم خارجی، گفت: مهاجمی گرفتیم که بتوانیم سقف را رعایت کنیم.

به گزارش ایرنا، رضا درویش بعد از شکست دو بر صفر این تیم برابر النصر عربستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: متاسفانه در دقایق ابتدایی بازی مهدی ترابی را از دست دادیم. بازیکنی که برای هر تیمی شاخص و تاثیرگذار است. مجبور شدیم در همان ابتدا تغییر تاکتیک و روش بدهیم. نیمه دوم رفته رفته بازی ما شکل گرفت و سوار بازی بودیم که متاسفانه یکی از بازیکنان خود را از دست دادیم. مقابل تیم منسجم و خوبی مثل النصر کار با یک بازیکن کمتر بسیار ستخت است.

وی در خصوص نبود مهاجم و تاثیر آن در این بازی، عنوان کرد: اگر به ترکیب تیم نگاه کنیم می‌بینیم یحیی گل‌محمدی از مهاجم هدف استفاده نکرد و اگر نبیل باهوئی هم سرحال بود شاید سرمربی او را در ترکیب قرار نمی‌داد. مهاجمی که آوردیم فردای آن روز سرما خورد و تحت درمان قرار گرفت. حال او در حال بهتر شدن است و ان‌شاالله در روزهای آینده به تیم اضافه خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس، اذعان داشت: حریف ما کلکسیونی از ستاره‌های جهان فوتبال را در اختیار داشت. اگر قرار بود یک مهاجم ایده‌آل برای پرسپولیس انتخاب می‌کردیم باید بازیکنی می‌آوردیم که از همه نفرات ما بهتر باشد. مهاجم ایرانی که وجود نداشت. مهاجم‌های خارجی که مدنظر سرمربی تیم بود هیچکدام زیر یک میلیون دلار نبودند و از آنجایی که بنای ما این است که سقف قرارداد را رعایت کنیم، نمی‌توانستیم این‌چنین مهاجمی را جذب کنیم. از این جهت مهاجمی انتخاب شد که بشود سقف را رعایت کرد.

درویش در مورد اختلافاتی که در خصوص جذب مهاجم با گل محمدی داشت، عنوان کرد: با ایشان صحبت کردیم و گفتیم که قرار است چنین مهاجمی جذب شود. با توجه به سقفی که داشتیم ما فقط می‌توانستیم این بازیکن را بگیریم. اگر قرار است قانون را رعایت کنیم فقط می‌توانیم بازیکنانی در این حد را جذب کنیم. گل‌محمدی مهاجمی را می‌خواست که در سطح بهتری قرار داشته باشد اما نمی‌شد قانون را رعایت کنیم.

وی در مورد تخلفات پرسپولیس در ثبت قراردادها، بیان کرد: هیچ مشکلی پرسپولیس را تهدید نمی‌کند و مشکلی نداریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha