۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶
کد خبر: 85233011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 بیش از ۱۲ هزار اتباع غیرمجاز افغانستانی از مرزهای خراسان رضوی اخراج شدند

مشهد- ایرنا- جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۱۲ هزار و ۲۶۹ نفر از اتباع غیرمجاز کشور افغانستان توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی به کشورشان طرد و بازگشت داده شدند.

سرهنگ محمود پارسافر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای برخورد با حضور غیر قانونی اتباع کشورهای خارجی در کشور، مرزبانان و پلیس در داخل کشور اتباع غیر مجاز را شناسایی می کنند.

وی اضافه کرد: این تعداد تبعه غیرمجاز افغانستان نیز طی ۶ روز گذشته شناسایی و از طریق مرز دوغارون به نماینده کشور افغانستان تحویل داده شدند.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: همچنین بیش از ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد طی ۱۹ عملیات جداگانه کشف شد.

وی ادامه داد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور حین گشت زنی و پاکسازی حوزه استحفاظی، ۱۷ متهم را دستگیر و در مجموع ۲۸ هزار و ۵۵۵ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال را کشف کردند.

پارسافر گفت: پس از هماهنگی های انجام شده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha