۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85232785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ایلام: پرداخت زکات ظرفیتی برای رشد اقتصادی جامعه است

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پرداخت زکات ظرفیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه اقتصادی و کاهش مشکلات معیشتی جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در همایش زکات استان ایلام اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه مرکزی شورای زکات در سالهای اخیر نقش مهمی در ترویج و توسعه زکات استان داشته و عملکرد قابل قبولی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: برنامه جمع آوری و ترویج زکات یک برنامه‌ تعریف شده حکومتی است که کمیته امداد مجری و پیش برنده سیاستهای شورای زکات است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: جمع آوری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال زکات و ۷۹۰ رأس زکات دام نوید بخش تأثیر مهم زکات در معیشت و اقتصاد خانواده‌هاست.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: عملکرد قابل دفاع حوزه زکات ایلام نشان از تلاش و سختکوشی مسئولان این حوزه دارد و از این عملکرد و تحول صورت گرفته در این زمینه بسیار خرسندم.

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان ایلام نیز در این همایش با ارائه گزارشی از عملکرد شورای زکات استان گفت: میزان زکات هدف گذاری شده امسال استان ۱۱۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال آن جمع آوری و محقق شده است.

رضا طاهری با عنوان اینکه امسال ۷۹۰ رأس دام بعنوان زکات دام جمع آوری شده است، افزود: از این محل تعداد ۶۲ طرح اشتغالزایی دامداری برای خانواده های مددجو راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha