۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85232639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان دما و رطوبت هوای استان بوشهر تا پایان هفته ثابت است

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: میزان دما و رطوبت هوای این استان تا پایان هفته ثابت و تغییر محسوسی ندارد.

پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای برازجان با ۴۴، اهرم و خورموج با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی افزود: در مدت یاد شده خارگ، بوشهر و گناوه به ترتیب با ۹۳، ۸۳ و ۸۲ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پنج روز آینده وضعیت آرامی بر استان حاکم است.

مساعدی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در این مدت در برخی ساعت‌ها غبار محلی و وزش باد ملایم پدیده‌های غالب در سطح استان باشند.

وی تصریح کرد: در ساعت هایی از بعد از ظهر پنجشنبه سواحل و فراساحل جنوبی استان به‌ طور موقت مواج پیش‌بینی می‌شوند.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی از روز با وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۳۹، مد اول ساعت ۱۱:۲۲، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۶ و مد دوم ساعت ۲۳:۲۱ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha