واکنش عجیب درستکار به باخت گلیج + فیلم

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85232579
واکنش عجیب درستکار به باخت گلیج + فیلم

تهران- ایرنا- باخت ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در پیکارهای جهانی، واکنش عجیب سرمربی تیم ملی را به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۳ جهان به عنوان نخستین مرحله از انتخابی المپیک پاریس روزهای ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار می‌شود.

این پیکارها روز گذشته با برگزاری دو وزن ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم در سالن ورزشی اشتارک آره‌نا شهر بلگراد پیگیری شد که ملی‌پوش ایران در وزن ۹۷ کیلوگرم همانند رقابت جهانی اسلو در لحظه پایانی مبارزه برد را با شکست عوض کرد اما این بار نه برابر اسنایدر آمریکایی بلکه تانک ناآماده و مصدوم روس.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، مجتبی گلیج پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ بنجامین هانیس از ایتالیا را شکست داد.

وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر ۱ تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

گلیج در این مرحله به مصاف عبدالرشید سعدالله‌یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه رفت که با وجود ارائه کشتی زیبا و قابل تحسین، در لحظات پایانی در نهایت شکست خورد. با توجه به شکست تانک روسی مقابل تاج الدین‌اف آزادکار روسی‌الاصل کشور بحرین، نماینده کشورمان از گردونه رقابت‌ها حذف شد تا برای کسب سهمیه المپیک مسیر دیگری را برگزیند.

این شکست با واکنش ملی پوش این وزن و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همراه بود.

گلیج بیان کرد: برای این شکست حرص می‌خورم. فکر کنم در لحظات آخر مچ پایم شکست. همان اشتباه مجدد برای من رخ داد، شرمنده هستم. شرمنده مردم هستم؛ ببخشید...

همچنین پژمان درستکار که پس از این شکست واکنش جالبی داشت: تو ۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه عالی کشتی گرفتی، همانطور که از قبل بسته بودیم نیز کشتی گرفتی و حتی سه دقیقه آخر همانگونه که گفته بودیم فشارت رو به حریف بیشتر کردی. تموم شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha