پیروزی شیرین نساجی در نخستین تجربه آسیایی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال نساجی در نخستین تجربه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده هند به برتری دست یافت تا اولین برد آسیایی‌ خود را جشن بگیرد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، تیم فوتبال نساجی ایران که به دلیل قهرمانی در جام حذفی مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورده بود در نخستین تجربه آسیایی خود در ورزشگاه شری شیو چاتراپاتی هند به مصاف بمبئی رفت که این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان سیدمهدی رحمتی همراه بود.

در این دیدار که از گروه E برگزار شد در دقیقه ۳۴، احسان حسینی نخستین گل بازی را به‌ثمر رساند تا نماینده ایران در آستانه اولین برد آسیایی خود قرار بگیرد. تلاش دو تیم در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان رحمتی با یک برد خفیف به رختکن بروند.

در ۴۵ دقیقه دوم محمدرضا آزادی گل دوم نساجی را ثبت کرد تا خیال رحمتی و شاگردانش از این برد راحت شود. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت و بازی با همان برتری ۲ بر صفر نساجی به پایان رسید.

ترکیب تیم نساجی ایران:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، امیر جان‌ملکی، محمدرضا آزادی، فرزاد زامهران، محمود قائدرحمتی، صابر حردانی، امیر هوشمند، احسان حسینی، بابایی و محمدرضا عباسی.

ترکیب تیم بمبئی هند:

پوبرا لاچنپا، روستین گریفیتس، تیری، راهول بهیکه، اکاش میشارا، یوئل ون نی‌یف، پویا رالته، گرگ استیوارت، لالیانزولا چانگته، بیپین سینگ و یورگه پریرا دیاز.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha