امام جمعه یزد: نباید از رشد فکری و معنوی ورزشکاران غافل شد

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رشد فکری و معنوی ورزشکاران در کنار امور فنی و کسب عناوین همیشه بسیار اهمیت دارد و نباید فراموش شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" روز دوشنبه در دیدار رییس و اعضای هیات بدمینتون استان یزد افزود: مسائل معنوی، اخلاقی و ارزشی دارای اهمیت است و باید در ورزش و بین ورزشکاران جدی به آن توجه شود.

وی با قدردانی از اقدامات هیات بدمینتون استان یزد ادامه داد: توجه ویژه به پرورش فکر و اندیشه ورزشکاران در کنار سایر امور دیگر باید همیشه در اولویت هیات‌های ورزشی قرار گیرد.

امام جمعه یزد بیان کرد: میدان ورزش زمینه خوبی برای توجه به امور فرهنگی و معنوی است که موجب موفقیت ورزشکاران می‌شود.

ناصری تاکید کرد: ورزشکاران در سایه معنویت و توجه به ارزش‌های الهی و انسانی برای کشور در بخش‌ها و رشته‌های مختلف افتخار کسب می‌کنند.

وی گفت: توجه به امور فرهنگی و معنوی در هیات‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی بسیار نقشی موثر در تحقق اهداف عالیه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با توجه به میزبانی شهر جهانی یزد از مسابقات بین المللی دهه فجر و همچنین نشست روسای فدراسیون‌های هفت کشور آسیای میانه در استان برای برگزار کنندگان این رویداد مهم آرزوی موفقیت کرد و با توجه به تک بعدی بودن ورزش در کشورهای غربی به مسولان ورزشی توصیه کرد در کنار ورزش به رشد فکری و معنوی ورزشکاران توجه خاص داشته باشند.

امام جمعه یزد: نباید از رشد فکری و معنوی ورزشکاران غافل شد

رییس هیات بدمینتنون استان یزد نیز گفت: پیوست فرهنگی و توجه به امور فرهنگی جزو برنامه های مهم و همیشگی این هیات است.

" حسن ضرابی زاده " در این دیدار با قدردانی از آیت‌الله ناصری در حمایت از ورزش و ورزشکاران به اهمیت پیگیری و حمایت معنوی از هیات بدمینتون در استان اشاره کرد.

وی در ادامه برنامه‌های این هیات را برای آینده این رشته و هیات توضیح داد و در مورد میزبانی شهر جهانی یزد از مهمترین مسابقه ورزشی در سال ۱۴۰۲ (مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر) در کشور به میزبانی استان، خواستار حضور آیت‌الله ناصری در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات شد.

وی اظهار کرد: میزبانی مسابقات جام بین‌المللی دهه فجر در یزد با پیوست فرهنگی، نقش مهمی در ارتقای فرهنگی و ورزشی استان دارد.

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که در این رشته فعالیت می‌کنند بیش از سه هزار نفر است که بیشتر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۲ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha