شهربانو منصوریان: به کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی امیدواریم

اصفهان - ایرنا - شهربانو منصوریان عضو تیم ملی ووشو بانوان ایران گفت: به کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی هانگژو چین امیدواریم و برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

منصوریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهارداشت: سال قبل برای حضور در این مسابقات تمرینات خوبی را سپری کردیم اما به دلیل لغو بازی‌ها و برگزاری آن در سالجاری ، ۶ ماه اخیر تمرینات را از سر گرفتیم و به مرز آمادگی رسیدیم.

وی با بیان اینکه از لحاظ روحی روانی نیز آماده هستیم، افزود: با همین روحیه در اردوهای پرفشار و جلسات تمرینی سخت حضور یافتیم.

این عضو اصفهانی تیم ملی ووشو بانوان تصریح کرد: حمایت رییس فدراسیون در مدت اخیر سبب شد اعضای تیم در شرایط مطلوبی تمرین کنند و برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

منصوریان با بیان اینکه چین رقیب جدی و اصلی ایران است، ادامه داد: ووشوکاران ویتنام و هند نیز ار توانایی بالایی برخوردارند، از سوی دیگر اعضای تیم ملی اندونزی با چینی‌ها تمرین می‌کنند بنابراین باید آنان را نیز مبارزانی توانمند به حساب آوریم.

وی اضافه کرد: سه روز تمرین در هانگژو خواهیم داشت و بعد از آن با وزن کشی به استقبال رقیبان خواهیم رفت.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با شرکت ۴۵ کشور آسیایی، روزهای اول تا ۱۶ مهر سالجاری در ۴۰ رشته ورزشی(ورزش ایران در ۳۴ رشته حضور دارد) و با شرکت ۱۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خبرنگار برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha