۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85231175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وداع جانسوز خانواده شهدای انتظامی در نهبندان + فیلم

بیرجند - ایرنا - خانواده شهیدان سرهنگ دوم "حسن طاهری" و ستوان دوم "سجاد زارع مقدم" از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در نهبندان با عزیزان خود وداع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این ۲ شهید مبارزه با مواد مخدر جمعه شب ۲۴ شهریور در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ در محور نهبندان به بیرجند دچار حادثه شدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

وداع خانواده شهید

خانواده شهدای انتظامی دیشب و امروز (دوشنبه) در نهبندان با پیکرهای شهدا وداع کردند تا بر دستان مردم قدرشناس این دیار راهی خانه ابدی شوند.

مراسم وداع و تشییع شهدای انتظامی استان خراسان جنوبی در مصلی امام علی (ع) شهر نهبندان با حضور باشکوه مردم و مسئولان در حال برگزاری است.

وداع خانواده شهدای انتظامی در نهبندان + فیلم
ابراز همدری فرمانده انتظامی خراسان جنوبی

پیکر پاک شهیدان مدافع امنیت، سرهنگ دوم "حسن طاهری" و ستوان دوم "سجاد زارع مقدم" از محل مصلی امام علی (ع) به سمت چهارراه معلم شهر نهبندان بر دوش مردم شهیدپرور تشییع می‌شود.

وداع خانواده شهید

پس از تشییع شهدا در شهرستان نهبندان، شهید "سجاد زارع مقدم " برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان قاینات انتقال خواهد یافت که مراسم تشییع این شهید والامقام ساعت ۱۳ امروز در شهر قاین از محل مسجد جامع به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

همچنین پیکر شهید سرهنگ دوم "حسن طاهری" به زادگاهش شهرستان گناباد استان خراسان رضوی منتقل می‌شود.

وداع خانواده شهدای انتظامی در نهبندان + فیلم
مراسم تشییع شهدا در نهبندان

۲ نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان، جمعه شب (۲۴ شهریور) حین گشت زنی، تامین امنیت جاده و پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر دچار حادثه شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین در این حادثه ستوان‌یکم "رستم تنگسار" مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha