۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85231169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی مسافران از گناوه به جزیره خارگ از سرگرفته شد

گناوه - ایرنا - رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: جابه‌جایی مسافران بین بندر گناوه - جزیره خارگ که به علت شرایط ناپایدار جوی به مدت چهار روز متوقف شده بود از سر گرفته شد.

کیامرث جوکار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سرگیری تردد دریایی بین گناوه و خارگ از روز جاری با بکارگیری ۲ شناور مسافربری و ۲ لندینگ کرافت حامل بار و کالا از روز جاری آغاز شده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی ها ۲ شناور مسافربری در طول روز ۲ بار بین این مسیر به صورت رفت و برگشت اقدام به جابجایی مسافران می کنند.

جوکار یادآورشد: حرکت ۲ لندینگ کرافت نیز به صورت رفت و برگشت در طول روز با بارگیری کالا و اقلام مورد نیاز پس از انجام امور گمرکی انجام می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: باتوجه به اینکه اصول ایمنی در سفرهای دریایی در اولویت این اداره است، خروج و ورود شناورها بستگی به شرایط جوی دارد.

بندرگناوه در شمال استان بوشهر به عنوان نزدیک ترین بندر و پسکرانه جزیره خارگ بخش عمده‌ای از نیازهای ساکنان و شرکت های موجود در این منطقه مهم نفتی کشور را تامین می کند.

جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با ۲۰ هزار نفر جمعیت محل استقرار بزرگترین پایانه صادرات نفت ایران در فاصله ۱۷ مایلی بندر گناوه واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha