تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل شدن نیاز دارد

خرم آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح "شهدای جاویدالاثر" خرم آباد (شریعتی) هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری کامل از این طرح عمرانی نیاز است.

"داریوش بارانی بیرانوند" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد (شریعتی) با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه فروردین ماه امسال در دستور کار شهرداری خرم آباد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق تفاهم نامه و قرارداد طرح، بنا است این تقاطع غیرهمسطح ظرف مدت ۱۸‌ ماه به بهره برداری برسد، عنوان کرد: هزینه ۱۰۰ درصدی تقاطع از محل ردیف های جاری شهرداری تامین خواهد شد که در این راستا تاکنون مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.

تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل شدن نیاز دارد

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه ۷۰ درصد اعتبار مورد نیاز این تقاطع به صورت نقد و مابقی به شکل واگذاری زمین است، تاکید کرد: در این راستا برای تامین بخشی از هزینه مورد نیاز این طرح، چند قطعه از این زمین ها به فروش گذاشته شده چرا که با توجه به محدودیت های ترافیکی موجود در شهر خرم آباد، احداث این تقاطع بسیار ضروری و حیاتی است.

بارانی بیرانوند افزود: طول این تقاطع غیرهمسطح ۳۷۰‌ متر ، ارتفاع روگذر تا بلندترین نقطه نیز هشت متر و ۲۴ شمع ۱۰ متری و ۳۲ تیر فلزی در ساخت آن به کار برده شده است و پیش بینی می شود ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha