ابراهیمی: نبودن تماشاگران به نفع تیم النصر است/ امیدوارم مهاجم جدید مانند لوکادیا باشد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به طور قطع نبودن تماشاگران می‌تواند به تیم حریف کمک کند. حریفان همیشه در ورزشگاه آزادی به دلیل حضور پرشور تماشاگران، کار مشکلی دارند.

ناصر ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مخصوص دیدار امشب پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در حال حاضر نمی‌توانم قضاوتی در مورد دیدار امشب داشته باشم اما دور از انتظار هم نیست که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بتواند النصر را شکست بدهد. اما بازیکنان از لحاظ آمادگی بدنی، روحی و روانی باید آماده باشند و به طور قطع نبود تماشاگران می‌تواند از لحاظ روحی به بازیکنان لطمه بزند چرا که حضورشان انگیزه مضاعفی به بازیکنان و تیم می‌داد. هر تیمی که مقابل تیم‌های ایرانی در ورزشگاه آزادی روبرو می‌شد، به دلیل حضور پرشور هواداران، فضای سنگینی برای حریف ایجاد می‌شد و روحیه خود را از دست می‌دادند.

وی در خصوص شرایط چمن استادیوم آزادی، گفت: امیدوارم چمن ورزشگاه در دیدار امشب به شرایط مطلوب رسیده باشد. به نظر من دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا حیثیتی است و باید به این بازی‌ها نگاه ملی داشته باشیم. قطعا مسئولان باید برای چمن استادیوم فکری بکنند و در فرصتی که بازی‌های لیگ برگزار نمی‌شود چمن ورزشگاه را عوض کنند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره رعایت نکردن قانون سقف قرارداد از سوی باشگاه‌ها و ورود نهادهای نظارتی به این موضوع نیز توضیح داد: باید در همه چیز عدالت باشد. وقتی که تیم‌های لیگ برتری این کار را انجام می‌دادند باید به فکر عواقب آن هم باشند الان فدراسیون به این موضوع ورود و یک باشگاه را جریمه کرده است. به نظر من این یک هشدار برای تیم‌های لیگ برتری است که دیگر تخلفی انجام ندهند.

ابراهیمی در مورد نبیل باهویی مهاجم جدید باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: سرمربی و کادرفنی باید از روی فیلم بازیکن نگیرند. فوتبال ایران تا ۱۰ سال پیش نیازی به بازیکن خارجی نداشت. ایران از لحاظ بازیکن غنی است. امیدوارم مهاجم جدید مانند یورگن لوکادیا باشد که بتواند مشکل گل‌زنی پرسپولیس را حل کند و قطعا او باید در طول فصل عملکرد خوبی از خود نشان دهد که در دل هواداران جای پیدا کند.

وی در خصوص اینکه غیبت علیرضا بیرانوند چقدر می‌تواند به تیم ضربه بزند، خاطرنشان کرد: چرا ما نباید پشتوانه قوی‌تری از بیرانوند داشته باشیم. بازیکن ذخیره باید همیشه قوی‌تر از بازیکنان داخل زمین باشد چون وقتی بازیکنی در داخل زمین مصدوم یا اخطار می‌گیرد باید سریع بازیکن جابه‌جا شود. معتقدم بازیکنان ذخیره باید از ۱۱ بازیکن داخل زمین قوی‌تر باشند. امیدوارم بیرانوند به بازی مهم النصر برسد اگر هم نرسید دروازه‌بان دوم تیم می‌تواند در درون دروازه قرار بگیرد و دروازه‌ پرسپولیس را بیمه کند. البته شکی وجود ندارد بیرانوند بهترین دروازه‌بان لیگ ایران است.

دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha