۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85230400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردرگمی ۱۶ ساله اعضای یک تعاونی مسکن در ایوان

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85230400
سردرگمی ۱۶ ساله اعضای یک تعاونی مسکن در ایوان

ایلام - ایرنا - اعضای تعاونی مسکن فرمانداری و ادارات شهرستان ایوان پس از ۱۶ سال بلاتکلیفی و سردرگمی هنوز صاحب زمین نشده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سال ۸۶ تعاونی مسکن فرمانداری و ادارات شهرستان ایوان، با هدف زمین دار شدن اعضا (نزدیک به ۵۰ نفر) اقدام به ایجاد تعاونی و اخذ مبلغ از واجدین شرایط برای زمین مسکونی می کند.

این در حالی است که از آن سال تا کنون ۱۶ سال می گذرد، بنا به گفته اعضای این تعاونی، هیات مدیره سال ۹۹ یکبار اقدام به تفکیک و قطعه بندی می کنند که اعضا می گویند که تفکیک انجام شده زمین تنها در حد حرف و یک برگ کاغذ بوده است.

اعضای این تعاونی ها می گویند که فقط روی کاغذ صاحب زمین هستند و مدیرعامل و هیئت مدیره حاضر به پاسخگویی برای این سردرگمی اعضا تحت هیچ شرایطی نیستند.

شهردار ایوان در خصوص نوع کاربری ملک مذکور هم می گوید: هیئت مدیره این تعاونی بدون توجه به قانون شهرسازی و شهرداری اقدام به واگذاری کرده و کاربری زمین مذکور کشاورزی است و تنها بخش کمی از آن داخل محدوده شهری می باشد.

" علی نورایی نژاد" بیان کرد: شهرداری ایوان تلاش می کند تا در بازنگری طرح تفصیلی با رعایت ماده صد و یک قانون شهرداری‌ها تا پایان سال آن‌ها را تعیین تکلیف کنند.

در شهرستان ایوان پنج تعاونی دیگر هستند که وضعیتی مشابه تعاونی مسکن فرمانداری و ادارات شهرستان دارند.

شهرستان ۶۰ هزار نفری ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha