پروژه مهر حرکتی جهادی، برپایه عدالت آموزشی است

بروجرد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: پروژه مهر ۱۴۰۲ با حرکت جهادی، تربیت تمام ساحتی و عدالت آموزشی همراه است.

به گزارش ایرنا، نریمان سبحانی نیا روز یکشنبه در جلسه پروژه مهر در محل آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: تلاش مدیران در فضاسازی و بهسازی محیط مدارس برای استقبال از دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است و تحول مثبت و کارآمدی در روحیه دانش آموزان ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: مدیران مدارس باید تلاش نمایند در یک هفته باقی مانده تا پایان شهریور کارهای نیمه تمام مدارس را تکمیل نمایند.

وی بر ضرورت آمادگی مدیران در تحقق اهداف پروژه مهر تاکید کرد و افزود: امیدواریم مدیران مدارس با برنامه‌ریزی صحیح امورات ثبت‌نام دانش‌آموزان و کلاس بندی‌ها و دیگر امورات اجرایی را به موقع انجام دهند.

مدیر آموش و پرورش بروجرد اضافه کرد: مدیران مدارس با توجه به همزمان شدن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس توجه بیشتری نسبت به برنامه‌های اجرایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید را داشته باشند زیرا این موضوع یکی از جلوه‌های تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان محسوب است.

سبحانی نیا ادامه داد: بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و هنری در هفته دفاع مقدس در سطح ۴۰۰ واحد بروجرد برگزار می‌شود.

وی گفت: سه واحد آموزشی روستایی و شهری با ۲۰ کلاس درس آماده بهره‌برداری و تحویل به آموزش و پرورش شهرستان است.

سبحانی نیا افزود: عملیات ساخت مدرسه ۹ کلاسه حافظی، مدرسه سه کلاسه روستای گیجالی و مدرسه احسان اله مطیعی پایان یافته و برای سال تحصیلی جدید آماده تحویل به آموزش و پرورش است.

وی اظهار کرد: برای احداث این واحدها بیش از چهار میلیارد ریال توسط وزارت آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز هزینه شده است.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: هم اکنون ۶ مدرسه استقلال، هاجر، خیام، ناصرخسرو و مدرسه روستای طنجور شهرستان به دلیل فرسوده بودن تخریبی است که به تعمیر و نوسازی نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۴۲۰ واحد آموزشی این شهرستان تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha