۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85230152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد شناورهای مسیر گناوه به جزیره خارگ متوقف شد

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبر: 85230152
تردد شناورهای مسیر گناوه به جزیره خارگ متوقف شد

گناوه - ایرنا - رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: تردد شناورهای مسافربری و باربری در مسیر این بندر به جزیره خارگ که از چند روز پیش به علت شرایط نامناسب جوی متوقف شده بود، به مدت یک روز دیگر ادامه دارد.

کیامرث جوکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به اطلاعیه هواشناسی استان بوشهر، امکان خروج شناورهای مسافربری و باری برای روز جاری امکان پذیر نیست.

وی افزود: از سرگیری تردد شناورها درصورت مساعد شدن وضعیت جوی که باید از طرف سازمان هواشناسی اعلام شود، پس از هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته احتمال ازسرگیری تردد شناورهای باری و مسافربری برای روز دوشنبه وجود دارد که در صورت نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: تعداد ۲ شناور مسافربری و ۲ لندینگ گرافت حمل بار و کالا در مسیر گناوه به جزیره خارگ فعالیت دارند.

شهرستان گناوه به عنوان پسکرانه جزیره خارگ در جابه جایی و مایحتاج ضروری ساکنان و شاغلان در شرکت‌های نفتی و پتروشیمی به این جزیره نقش مهمی دارد.

جزیره خارگ محل استقرار بزرگ‌ترین پایانه صادرات نفت ایران در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بندر بوشهر و ۱۷ مایلی گناوه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha