شکست خانگی پاری‌سن‌ژرمن مقابل نیس؛ ارتش یک نفره امباپه پاسخگو نبود

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در دیداری خانگی مقابل نیس شکست خورد.

به گزارش ایرنا، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته پنجم لوشامپیونه فرانسه، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیدار خانگی در ورزشگاه پارک دوپرانس از ساعت ۲۲:۱۵ جمعه مقابل نیس به میدان رفت که با نتیجه ۳ بر دو شکست خورد تا نخستین باخت فصل شاگردان لوییز انریکه رقم بخورد.

پاریسی‌ها برای رسیدن به صدر جدول و فراموشی ناکامی‌های ابتدای فصل و حفظ روند بردها چشم به سه امتیاز این دیدار خانگی دوخته بودند.

نیس هم که امسال روند خوبی در پیش گرفته دنبال این بود تا با امتیاز پارک دوپرانس را ترک کند.

با این حال ابتدا تام مافی در دقیقه ۲۱ تیم مهمان را پیش انداخت اما هشت دقیقه بعد امباپه بازی را به تساوی کشاند تا این جدال در نیمه نخست با این نتیجه به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم پاریسی‌ها غافلگیر شدند و در دقیقه ۵۳ دروازه خود را باز شده دیدند در شرایطی که شاگردان انریکه برای جبران نتیجه سرتاپا حمله شده بودند در دقیقه ۶۸ بار دیگر توسط مافی دروازه خود را باز شده دیدند تا این نیس باشد که شانس برد خود در این جدال را افزایش دهد.

در دقیقه ۸۷ امباپه تنها توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا این جدال با برتری تیم میهمان خاتمه بیابد.

شاگردان لوییز انریکه بارقم خوردن نخستین شکست فصل با ۸ امتیاز در رده سوم جدول موقتاً قرار دارند نیس هم با دو برد و سه تساوی ۹ امتیازی است و پشت سر موناکو صدر نشین در رده دوم جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha