وضعیت جوی مازندران در هفته آینده چگونه خواهد بود؟

ساری- ایرنا- هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید که با بارش باران و کاهش دما نیز همراه است، پیش بینی کرد که ناپایداری های جوی این استان تا هفته آینده نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، طبق پیش بینی هواشناسی امروز و فردا بارش پراکنده باران در سطح استان تداوم خواهد داشت و از روز یکشنبه به طور موقت از میزان ناپایداری ها کاسته می‌شود.
هواشناسی پیش بینی کرد که از شامگاه یکشنبه تا روز دوشنبه دوباره شاهد بارش پراکنده باران در سطح استان خواهیم بود و از اواخر وقت دوشنبه تا روز سه شنبه علاوه بر وزش باد و بارش باران، دمای هوا نیز کاهش خواهد یافت.
هواشناسی شرایط جوی مازندران را طی امروز و فردا شنبه، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد و در روز یکشنبه نیز نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و از اواخر روز با افزایش ابر، وزش باد همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.

وضعیت جوی مازندران در هفته آینده چگونه خواهد بود؟

شرایط جوی مازندران در روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده و وزش باد و در طی دوشنبه شب و سه ‌شنبه ابری، در ارتفاعات مه آلود، همراه با بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.
آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و در دامنه ها با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.
داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بندرامیرآباد با ۲۹.۵ و کلاردشت با ۱۶.۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.
دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته یک درجه کاهش را نشان می‌دهد.
وضعیت دریای خزر نیز در روز جاری مواج و طوفانی است.

وضعیت جوی مازندران در هفته آینده چگونه خواهد بود؟

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha