۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85229115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید کیومرث هاشمی از ورزشگاه آزادی و پیگیری شرایط VAR + فیلم

تهران- ایرنا- سرپرست وزارت ورزش و جوانان در بازدید از ورزشگاه آزادی در جریان آخرین مراحل آماده‌سازی اتاق VAR قرار گرفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، کیومرث هاشمی با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از مراحل آماده‌سازی استادیوم فوتبال این مجموعه قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازدید کرد. سرپرست وزارت ورزش و جوانان ابتدا از محل تعبیه شده برای اتاق VAR و همچنین بازسازی اتاق کنترل دوپینگ و رختکن استادیوم بازدید کرد. هاشمی سپس از مراحل بازسازی چمن استادیوم دیدن کرد. مسئولین ذی‌ربط نیز توضیحاتی درخصوص مراحل بازسازی به سرپرست وزارت ورزش و جوانان ارائه دادند.

بازی پرسپولیس و النصر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، روز ۲۸ شهریور ماه به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه‌های میزبان این مسابقات باید دارای سیستم VAR باشند. پرسپولیس و نساجی دیدارهای خانگی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

چمن ورزشگاه آزادی تعویض خواهد شد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در خصوص اقدامات صورت‌گرفته برای چمن استادیوم آزادی، گفت: اقدامات صورت گرفته برای چمن استادیوم آزادی کوتاه مدت است و هدف ما این خواهد بود که در برنامه‌ریزی بلندمدت چمن استادیوم تعویض شود. مساله فوق مستلزم این است که مجموعه دست‌اندرکاران وزشگاه آزادی با مسئولان فدراسیون هماهنگ باشند تا در زمانی که لیگ برگزار نمی‌شود و بازی ملی نداریم، فرصتی در اختیار ورزشگاه برای تعویض چمن ورزشگاه قرار گیرد. چون سالیان زیادی از عمر چمن آزادی می‌گذرد و نیازمند بازسازی است.

سومین بازدید هاشمی از دریاچه آزادی

در پی کاهش سطح آب دریاچه آزادی و ایجاد مشکل برای قایقرانان و گفت‌وگوی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با وزیر نیرو برای مرتفع شدن این مشکل، کیومرث هاشمی برای سومین بار طی یک ماه گذشته از وضعیت این دریاچه بازدید کرد.

در این بازدید هاشمی در گفت‌وگو با مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مربیان و ورزشکاران حاضر در دریاچه در جریان آخرین وضعیت این دریاچه قرار گرفت. طبق گفته مربیان قایقرانان و مسئولان شرکت توسعه سطح دریاچه آزادی از ماه گذشته تاکنون ٣٠ سانتیمتر افزایش پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha