برقراری مجدد پروازها در مسیر مشهد و افزایش پروازهای تهران از فرودگاه قشم

قشم - ایرنا - مدیر کل فرودگاه بین المللی قشم از برقراری مجدد پروازها در مسیر مشهد به قشم و افزایش پروازهای قشم به تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی روز چهارشنبه اظهار داشت: با پیگیری‌ های انجام شده پروازهای مسیر قشم به مشهد و بالعکس از دوم مهرماه روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین از اول مهرماه همه روزه پروازهای شرکت هواپیمایی سپهران در مسیر تهران به قشم و بالعکس انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه بین المللی قشم تاکید کرد: با خنک تر شدن هوا و افزایش تقاضا برای سفر به جزیره، تعداد پروازها بازهم افزایش خواهد یافت.

رجبی خاطرنشان ساخت: همچنین پیگیری‌های لازم در خصوص افزایش پروازها در مسیر دبی و سایر شهرها در دست انجام است و در آینده ای نزدیک شاهد افزایش هرچه بیشتر پروازها از فرودگاه قشم خواهیم بود.

فرودگاه بین المللی قشم یکی از فرودگاههای بزرگ و مطرح جنوب کشور است که طول باند آن مناسب برای فرود هواپیماهای پهن پیکر است و توان سرویس دهی به تمامی هواپیماهای عبوری و پهن پیکر (به جزء ایرباس ۳۸۰) را در این منطقه دارد.

قرار گرفتن فرودگاه بین المللی قشم در این منطقه از خلیج فارس، فرصت مناسبی برای ارایه خدمات مناسب به هواپیماهای کوچک و بزرگ در مسیرهای داخلی و خارجی است.

خلیج فارس با گستره نزدیک به ۲۳۷ هزار و ۴۷۳ کیلومتر مربع بین ۲۴ تا ۳۰ درجه و ۳۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ تا ۵۶ درجه و ۲۵ دقیقه طول شرقی از نصف‌النهار گرینویچ واقع شده است و جزیره زیبای قشم، همچون نگینی بر پهنه آب های نیلگون آن می درخشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha