دامغان میزبان اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» از نمادهای قدرت جبهه مقاومت است

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: هشتمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» به عنوان یکی از مصادیق هندسه قدرت در جبهه مقاومت با حضور نمایندگان جبهه مقاومت ولایت‌مداری، بیست و چهارم شهریور ۱۴۰۲ در دامغان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد ریواده روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: هشتمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» روز جمعه بیست و چهارم شهریور با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از ۶ کشور در دامغان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هشتمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و رؤسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تأثیرگذران عرصه مقاومت ۲۴ شهریور ساعت ١۵ در تالار همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان و یکم و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دامغان میزبان اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» از نمادهای قدرت جبهه مقاومت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: قرائت پیام علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، سخنرانی حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشور، سخنرانی نمایندگان جبهه مقاومت از نقاط مختلف جهان و خواندن پیام دبیران جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان، از جمله برنامه‌های هشتمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

وی یادآور شد: رونمایی از کتاب مربوط به زندگینامه حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» نماینده امام و رهبری در لبنان، رونمایی از تمبر یادبود مربوط به جبهه مقاومت از دیگر برنامه‌های هشتمین اجلاس بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شهید حاج حسن شاطری از شهدای استان سمنان نمونه‌ای از مجاهدان در غربت است‌.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت (شهریور ۱۴۰۱) با شعار «تضاد گفتمان مقاومت و سلطه‌جهانی» و با حضور مهمانانی از ۳۶ کشور جهان در دامغان برگزار شد و دامغان برای چند دوره میزبان این اجلاسیه بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha