مشارکت حداکثری با برگزاری انتخابات سالم و شفاف محقق می‌شود

تهران - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بر مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: برگزاری انتخابات اهمیت مضاعفی دارد وباید نگاه ویژه به این موضوع داشته باشیم، همچنین مشارکت حداکثری در دستور کار قرار گیرد و در مقابل نقشه های دشمن، طرح مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان بر تعادل بخشی ۲ انتخابات تاکید کرد و افزود: ایجاد شور انتخاباتی مدنظر قرار گیرد و آمادگی لازم وجود داشته باشد، همچنین برش شهرستانی برای تامین امنیت انتخابات ارائه شود.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت موضوعات پشتیبانی انتخابات بیان کرد: حضور در میان مردم اهمیت دارد و باید رفع مشکلات مردم اولویت باشد همچنین ارائه بولتن روزانه انتخاباتی مدنظر قرار گیرد.

مشارکت حداکثری با برگزاری انتخابات سالم و شفاف محقق می‌شود

وی تاکید کرد:‌ برگزاری انتخابات سالم، پرشور، شفاف، بدون جانبداری و با امنیت روانی و اجتماعی سبب مشارکت حداکثری مردم می شود.

فخاری به لزوم تعامل با حوزه نظارت تاکید کرد و افزود: با توجه به گستردگی انتخابات در تهران، باید نگاه ویژه داشته و کمیته فرعی برای تهران تشکیل شود تا میزان آمادگی ها افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha