۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85227785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ ورزشکار برای حضور در مسابقات کشوری مینی فوتبال در زنجان ثبت نام کردند

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۴۵۰ ورزشکار برای حضور در مسابقات کشوری مینی‌ فوتبال محلات جام ایرانیان به میزبانی زنجان ثبت نام کردند.

غفار امانی روز چهارشنبه روز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات مینی فوتبال مردان با عنوان محلات (جام ایرانیان) برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان در این استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد:طبق تصمیم فدراسیون ورزش های همگانی در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم اول این رقابت ها در لیگ برتر و ۱۶ تیم دوم در لیگ دسته یک و پایینتر مینی فوتبال کشور حضور می یابند.

این مسوول ادامه داد: در این رخداد با احتساب منطقه آزاد کیش ۳۲ استان و با شرکت ۴۵۰ نفر به مدت پنج روز از ۲۵ تا ۳۱ شهریور در مجموعه ورزشی انقلاب به رقابت می پردازند.

رییس هیات ورزش های همگانی استان زنجان نیز در این باره گفت: این رقابت ها به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در تیم ملی و اعزام به رقابت های آسیایی برگزار می شود.

محمد کریم رحیمی زاده افزود: مسابقات استانی مینی فوتبال استان طی سه روز از یکم تا سوم شهریور ۱۴۰۲ به میزبانی شهرستان خدابنده و با حضور هفت تیم برگزار شد.

وی اظهار داشت: در مرحله استانی، تیم طارم و ماهنشان اول و دوم شدند و استان زنجان با توجه به میزبانی از این مسابقات در مرحله کشوری با ۲ تیم "الف و ب " به میدان می رود.

این مسوول ورزشی خاطر نشان کرد: مسابقات کشوری مینی‌ فوتبال محلات جام ایرانیان در بخش خانم ها نیز از ۲۶ تا ۳۱ شهریور سال جاری در استان همدان برگزار می شود که زنجان نیز حضوری فعال در این بخش دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha